Toon posts:

Nieuwe simkaart hollandsnieuwe

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rikvh
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2020
Beste mede-tweakers.
Weet niet zeker of die de goeie plek is om deze vraag te stellen maar ik dacht, laten we het gewoon proberen!
Ik heb even een vraag over het aanvragen van een nieuwe sim kaart bij .hollandsnieuwe. Mijn oude is vanochtend helaas kapot gegaan en kan ik dus ook niet meer gebruiken. ik had even op die site van .hollandsnieuwe rondgekeken en zag ik dat ik een nieuwe simkaart voor 2,50 kan bestellen. Dit is helemaal top natuurlijk maar ik kon zelf nergens vinden of ik mijn abonnement dan over kan zetten naar de nieuwe sim kaart, of dat dit misschien automatisch gaat. En het lijkt me dat ik dan ook een ander nummer krijg. De klanten service van .hollandsnieuwe is in het weekend gesloten dus daar kan ik ook niet terecht. Dus ik vroeg me af of iemand hier me met die vraag verder kan helpen.

Groetjes, Rik

Alle reacties

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Hoi Rik,

Als je een abonnement hebt en hem in je account besteld wordt alles automatisch overgezet, inclusief abonnement en nummer.

• Rikvh
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2020
super! dankjewel voor je snelle reactie, dan ga ik er meteen eventjes een bestellen

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:05
Je kunt ook naar een vodafone winkel lopen dan doen ze het gelijk voor je (mits open)

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:16
Maar... Maar... zat je al bij Hollands Nieuwe, dan?
Je kan natuurlijk altijd een simkaart bij H.N. bestellen, maar als je al ergens anders een abo hebt, dan eehhmm tsja, dan heb je al ergens anders een abonnement.
Dat abonnement eindigt heus niet vanzelf als jouw simkaart stuk is...

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee