Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikvh
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2020
Beste mede-tweakers.
Weet niet zeker of die de goeie plek is om deze vraag te stellen maar ik dacht, laten we het gewoon proberen!
Ik heb even een vraag over het aanvragen van een nieuwe sim kaart bij .hollandsnieuwe. Mijn oude is vanochtend helaas kapot gegaan en kan ik dus ook niet meer gebruiken. ik had even op die site van .hollandsnieuwe rondgekeken en zag ik dat ik een nieuwe simkaart voor 2,50 kan bestellen. Dit is helemaal top natuurlijk maar ik kon zelf nergens vinden of ik mijn abonnement dan over kan zetten naar de nieuwe sim kaart, of dat dit misschien automatisch gaat. En het lijkt me dat ik dan ook een ander nummer krijg. De klanten service van .hollandsnieuwe is in het weekend gesloten dus daar kan ik ook niet terecht. Dus ik vroeg me af of iemand hier me met die vraag verder kan helpen.

Groetjes, Rik

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Hoi Rik,

Als je een abonnement hebt en hem in je account besteld wordt alles automatisch overgezet, inclusief abonnement en nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikvh
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-11-2020
super! dankjewel voor je snelle reactie, dan ga ik er meteen eventjes een bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Je kunt ook naar een vodafone winkel lopen dan doen ze het gelijk voor je (mits open)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-09 15:29
Maar... Maar... zat je al bij Hollands Nieuwe, dan?
Je kan natuurlijk altijd een simkaart bij H.N. bestellen, maar als je al ergens anders een abo hebt, dan eehhmm tsja, dan heb je al ergens anders een abonnement.
Dat abonnement eindigt heus niet vanzelf als jouw simkaart stuk is...