Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Robben88
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22-01 11:13
Beste tweakers,

Sinds september begonnen aan deze duale HBO ICT opleiding. Het bevalt mij heel erg goed, want ik kan vaak de stof direct in praktijk brengen. Qua zwaarte vind ik het best meevallen, behalve dat je er wel veel tijd aan kwijt bent.

Zijn er nog meer die deze opleiding volgen of hebben gevolgd?

Groet,
Robben

• DeadMeat-
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 02-02-2019
Waar volg je de opleiding? Hogeschool Utrecht? (https://www.hu.nl/deeltij...n-cloud-engineering-duaal)

• Zaratrass
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18:42
Hi Robben,

Ik ben een van die deeltijd HBO ICT studenten, zit nu in mijn 3e jaar. Ik ben de richting van Infrastructure design and security aan het volgen. Pittig in combinatie met werk (hoge werkdruk), maar zeker te doen als je een goed planning aanhoudt.

Heb je vragen?

• TheFrames
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 09-05 12:07
Zaratrass schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:58:
Hi Robben,

Ik ben een van die deeltijd HBO ICT studenten, zit nu in mijn 3e jaar. Ik ben de richting van Infrastructure design and security aan het volgen. Pittig in combinatie met werk (hoge werkdruk), maar zeker te doen als je een goed planning aanhoudt.

Heb je vragen?
Toevallig dat ik dit topic ben tegen gekomen. Ik ben nu ook naar de duale variant van dezelfde opleiding die jij nu doet aan het kijken.

Als je de duale opleiding aan de HU die deadmeat suggereerde, bedoelde:

Hoe is de school? Is alles daar goed geregeld of is het rommelig? Hoe zijn de leraren? Is van MBO naar HBO duaal een grotere stap dan naar HBO voltijd? Zou jij het nog iemand anders aanraden?

Ik hoor het graag van je.

[Voor 25% gewijzigd door TheFrames op 11-04-2019 01:51]

• Zaratrass
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18:42
TheFrames schreef op donderdag 11 april 2019 @ 01:22:
[...]

Toevallig dat ik dit topic ben tegen gekomen. Ik ben nu ook naar de duale variant van dezelfde opleiding die jij nu doet aan het kijken.

Als je de duale opleiding aan de HU die deadmeat suggereerde, bedoelde:

Hoe is de school? Is alles daar goed geregeld of is het rommelig? Hoe zijn de leraren? Is van MBO naar HBO duaal een grotere stap dan naar HBO voltijd? Zou jij het nog iemand anders aanraden?

Ik hoor het graag van je.
Ik volg een deeltijd studie op Windesheim

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True