Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• timmeeus
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 19-09-2020
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Tablet

Wat is je budget?
150 - 200 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Algemeen gebruik: films, surfen, enkele games

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zag reeds de Chuwi Hi9 Air en de Teclast T20. Nadeel van de T20 dat deze nog niet op Android 8 draait. Zal dit in de toekomst wel zo zijn? Zijn er nog andere tablets die jullie aanraden?

Welke vragen heb je hier nog over?
Zie hierboven.

Alle reacties

• groggy
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Xiaomi Mipad 4

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 10:50
Tablets in het budget segment krijgen zelden tot nooit updates.

• Luchtbakker
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:48
Ik heb deze tablet gehad, erg fijne ervaring mee: product: Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2016) WiFi

Snel genoeg voor de taken dat jij ermee wilt gaan doen.

• holl
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 22-06 19:34
De tab A is erg plezierig, uitstekende accuduur. Software updates zullen helaas niet zo lang meer doorgaan. Bij botom.nl goedkoper ivm retourzendingen. Ken de winkel verder niet

Ikzelf heb bij Teclast problemen gehad met Wifi. Updates helemaal niet

• timmeeus
Was het probleem met de teclast software of hardwarematig?

• holl
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 22-06 19:34
Hardware. Waren 2x 8 inch tablets, beide slechte WiFi (2 jaar terug). Een eerdere 10 inch was wel goed (x98 II, is jaren geleden). Weet niet hoe de huidige Teclast serie is, maar de Samsung is in ieder geval goed.
Minpunt is dat het een 2016 model is, dus updates, maar die heeft Teclast ook niet

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17:16

Rukapul

Moderator General Chat
De Galaxy Tab A 2016 heeft afgelopen week de update naar Android 8 gehad.

De Galaxy Tab A 2018 is echter al enige maanden uit.

Je kunt dus pech hebben met de oude (omdat aandacht naar het nieuwe model gaat) of mazzel (omdat de modellen eigenlijk niet zoveel van elkaar schelen).

• Hermod
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 15:00
Chuwi hi9 plus? Kleine upgrade van de air, prijs gelijkaardig (eventueel wachten tot black friday?)

De mijne is in bestelling..

• timmeeus
Waar heb je hem besteld? Met stylus an toetsenbord?
Zijn er al reviews te vinden, of puur op specs gekocht?

• Hermod
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 15:00
Gearbest gekocht, enkel de tablet (maar ook een screenprotector en sd kaartje). Keyboardhoes niet gekocht omdat ik als Belg azerty gewoon ben ipv qwerty.

Er zijn wel al wat reviews te vinden.
Oa https://www.zdnet.com/product/chuwi-hi9-plus-android-tablet/

Tis geen ipad natuurlijk, maar je betaalt natuurlijk ook zoveel niet..
Ik ben zelf ook benieuwd!

• TheBorg
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:24

TheBorg

Resistance is futile.

[quote]Rukapul schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:52:
[quote]
Ik heb de Samsung Galaxy Tab A 7.0 (2016) maar ik kan niets vinden over een update.

Het is gewoon schandalig hoe de fabrikanten met de updates omgaan. Het ding draait Android 5.1.1. Straks komen er apps die een hogere versie nodig hebben en dan kan het ding de prullenbak in.

Ik zou dus in ieder geval een tablet kopen met de aller laatste Android versie.

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17:16

Rukapul

Moderator General Chat
TheBorg schreef op zondag 18 november 2018 @ 14:22:
[quote]Rukapul schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 18:52:
[quote]
Ik heb de Samsung Galaxy Tab A 7.0 (2016) maar ik kan niets vinden over een update.

Het is gewoon schandalig hoe de fabrikanten met de updates omgaan. Het ding draait Android 5.1.1. Straks komen er apps die een hogere versie nodig hebben en dan kan het ding de prullenbak in.

Ik zou dus in ieder geval een tablet kopen met de aller laatste Android versie.
Ik had het over de 10" versie.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True