Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aojudo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-05 00:26
Hoi allemaal,

Recent heb ik de pricewatch: Xiaomi Mi A2 (4GB ram, 64GB opslag) Zwart gekocht. Ik ben er heel blij mee, allen crasht de telefoon steeds als ik de simkaart erin doe.

De eerste keer deed ik de telefoon netjes uit, sim erin en toen de telefoon weer opgestart. Hij startte gewoon normaal op, maar als hij bij het unlockscherm aankomt, gaat het scherm knipperen. Er valt echt niets op te doen dan.

Vervolgens haalde ik de sim eruit, en in een keer werkte de telefoon weer helemaal goed. Vervolgens deed ik de sim erin (de mobiel was al ontgrendeld) en het scherm ging weer knipperen. Uiteindelijk kwam er een melding dat de UI gestopt was met werken. En nog wat later ging de telefoon uit.

Toen nam ik een werkende sim uit een werkende telefoon en deed die erin. Precies hetzelfde probleem. Als laatste heb ik de telefoon weer naar fabrieksinstellingen gezet, maar ook dat leverde niks op.

Weet iemand wat het probleem kan zijn? Of is de telefoon gewoon defect? Ik verwachtte dat niet, omdat het erop lijkt dat alleen de UI crasht. Maar ik heb er niet zo heel veel verstand van, dus ik ben benieuwd wat jullie ervan denken.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Als het niet aan de simkaart ligt dan is waarschijnlijk het simkaart slot niet helemaal lekker.
Gevalletje garantie neem ik aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-05 15:22

Bezulba

Formerly known as Eendje

Had deze telefoon niet het probleem dat als je de taal op Nederlands had, dat hij dan crasht als hij om pincode wil vragen? Sim eruit, taal op engels, sim erin zou moeten werken.

blup

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:30
Yep: nieuws: Nederlandse gebruikers Xiaomi Mi A1 klagen over bootloops na update

Dus, SIM eruit, taal op Engels, SIM erin, SIM-pin uitzetten, taal weer op Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aojudo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-05 00:26
Bezulba schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 16:10:
Had deze telefoon niet het probleem dat als je de taal op Nederlands had, dat hij dan crasht als hij om pincode wil vragen? Sim eruit, taal op engels, sim erin zou moeten werken.
hcQd schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 17:41:
Yep: nieuws: Nederlandse gebruikers Xiaomi Mi A1 klagen over bootloops na update

Dus, SIM eruit, taal op Engels, SIM erin, SIM-pin uitzetten, taal weer op Nederlands.
Hartstikke bedankt!

Dat scheelt weer een hoop geregel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prinsje87
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-09-2024
of sim even in andere telefoon en daar de pin van de sim eraf halen
Pagina: 1