Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik heb net nieuwe gsm zit er al een heel klein krasje op ! ik heb das polijst spul gehaald bij halfords is dat goed ?? maakt dat nog meer krassen ??

het is geen grote kras maar heel klein als ik de gsm schuin hou ...

ik wil niet meer krasssen en ook niet dat het display wazig word !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bedoel je van dat doorzichtige vloeibare spul (net lijm) dat in krasjes gaat zitten om het op te vullen?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
ja ik heb net dure gsm gehaald en er zit iets een krasje op ik heb het er bijna uitgepoetst met glasex maar ik durf niet echt met die polijst erover te gaan denk dat het erger word :(ofnie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik had een keer een krasje op m'n GSM. Daar heb ik toen 'Displex' op gedaan. Dat spul werkt erg goed en je hoeft niet te wrijven ofzo. Ik gebruikte alleen een beetje teveel, waardoor het randje om m'n display ook als sneeuw voor de zon verdween. Hou daar dus even rekening mee als je het gebruikt :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

Op zaterdag 21 juli 2001 15:50 schreef bramvrzt het volgende:
Ik had een keer een krasje op m'n GSM. Daar heb ik toen 'Displex' op gedaan. Dat spul werkt erg goed en je hoeft niet te wrijven ofzo. Ik gebruikte alleen een beetje teveel, waardoor het randje om m'n display ook als sneeuw voor de zon verdween. Hou daar dus even rekening mee als je het gebruikt :)
:) hele telefoon gewist :)
ik heb ook krassen, maar mijn display is niet van glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
is fijn spul ja.. dat Displex.. gebruik het zelf ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
mm vult het op of krast het een laag eraf het is niet te bedoeling om meer krassen te krijgen :) het is maat heeeeel klein krasje heb het al aardig weg kunnnen krijgen met een wonderdoekje+glassex en goed poetsen

dan poets je zo de kras eruit kleintjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:49

4POX

Everybody is wired

Daarom heb ik nokia , Een kras.. Nieuw frontje erom heen >:) :) :P

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 21 juli 2001 18:28 schreef 4POX het volgende:
Daarom heb ik nokia , Een kras.. Nieuw frontje erom heen >:) :) :P
Dus in Nokia frontjes zit ook een doorzichtig stukje voor het scherm? (Nog nooit zo'n frontje goed gezien eigenlijk.)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
6210 niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29780

ik heb dat spul ook bij halffords gezien en jah ik ben ook erg trots op mijn mobieltje omdat ie ok zo duur was en ja er zit ook een heeeeeel klein krasje op maar daar kan je toch niets tegen doen.

als het erger word ga ik het spul wel kopen en gebruiken maar niet voor zo'n heel klein krasje want zo'n krasje heb je zo weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
ja das zo ik doe er ook nix aan welke gsm heb je ? vink wel leuk om te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

Ik heb een siemens C35i, en ik gebruik ook displex, een keer heb ik per ongeluk toen ik veel vuiligheid had, et met poetsmiddel weg willen halen, en toen kwam er een witte aanslag op mijn scherm.
Dit was niet meer weg te krijgen, totdat ik displex gebruikte, maar het scherm was veel kwetsbaarder voor krasjes geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30

Indien het krasje op de display zit, kun je gewoon display polish gebruiken.

Zit het op het frontje, dan heb je pech en wordt het ofwel laten zitten, ofwel een nieuw frontje.

Oerigens heb ik zelf ook de 6210 en die is al regelmatig op de tegels gedenderd. Zitten al diverse krassen en beschadigingen op, but who cares.... hij belt er niet minder om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 23:02
Dieplex of gewone tandpaste werkt prima op scherm. Bij de phoneshop op 't plein in Den Haag hebben ze heel veel orignele NOKIA bodies en frontjes enz. enz. Ik heb daar ooit eens mijn 6150 van een nieuw jasje laeten voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
ach het is nie veel maar ik wou effe weten of het bijwerkingen had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Werkt dit spul ook op monitoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 12:25
Kun je toch beter een wat goedkopere telefoon kopen heh...... krasje???? so what???? heb een bosch 909 dual s voor 100 piek, en belt perfect, en ziet er nog strak uit ook.......belt echt niet minder dan een telefoon van 1000 piek of meer..... kan er net zo veel mee, en is geen koelkastmodel.....
Sterker nog, hij ziet er gewoon zakelijk strak uit,...met een gaaf blauw display *D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51195

mischien kan je je scherm eruit dremelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scalle--
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08-2020
heb een startac: display in perfecte staat, plastic daarentegen >:)
daarom wil ik dus steeds gsm's die volledig dichtklappen :)

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21111

beetje nutteloos om dit met zo'n reply omhoog te schoppen, graag niet meer doen a.u.b. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.