Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke micro sd als extra hd in macbook?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• koen1992
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 14-06 09:10
Mijn vraag is welke micro SD snel en stabiel genoeg is om als extra HD te dienen voor muziek map op macbook?

[Voor 65% gewijzigd door koen1992 op 17-11-2018 13:09]

Alle reacties

• borbit
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 20:33
Maakt niet uit. Zolang je maar eentje neemt die snel en stabiel genoeg is.

• Schnupperpuppe
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 23-06 15:50
koen1992 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 13:09:
Mijn vraag is welke micro SD snel en stabiel genoeg is om als extra HD te dienen voor muziek map op macbook?
Voor muziek (afspelen) heb je absoluut geen supersnelle SD nodig.
Ik zou zeggen dat je bij elk A-merk terecht kunt voor je behoeftes. Kies vervolgens gewoon de goedkoopste.

• koen1992
Dankje :)

• hans_lenze
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 23-06 19:35
Ik zou even kijken naar het formaat (fysiek) dat je wilt. Ik mijn herinnering steekt een SD kaart in een MacBook half uit. Er zijn dus 'halve' SD kaarten voor een MacBook zoals de Nifty Minidrive of de Transcend Jetdrive Lite. Of adapters waar een standaard micro SD kaartje in past zoals deze: https://www.saake-shop.nl...acbook-air-13-silver.html kost in China bij DealExtreme, Alibaba of eBay een paar knikkers en daar kun je je eigen micro SD kaartje in stoppen (ja, ook die van 400GB).

while (! ( succeed = try ()));

• koen1992
Die had ik gelukkig al via bol gezien, dus is besteld! wel raar dat ie voor de retine pro van mid 2014 duurder dan de anderen.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True