Waneer de 1,5 goedkoper?¿

Pagina: 1
Acties:

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nou zie de vraag: Waneer word de athlon 1,5 nou goedkoper?¿ en waneer komt er een snellere versie van de athlon 4¿

Verwijderd

Het antwoord is net zo makkelijk als de vraag:

Zodra de prijs omlaaggaat.

Iemand die iets ander stelt slaat een gat in de lucht lijkt me...

Edit: wat verwacht je dan? een datum ofzo?

• Plague
  • Niet online
goh wat een inteligent en doordacht antwoord zeg!! Zijn er ook nmog tweakers die WEL slim zijn en normale antwoorden kunnen geven?¡

Maar ok... Ik vraag dit omdat ik nu in een kut stoel zit in een ofander kut internet kafee op een relexed kanaries ijland. en ik al een week of 2 geen tweakers meer heb gelezen. dus, moet ik wel ff op de hoogte komen, want mijn 1,33 gaat plaats maken voor een 1,5 of een athloñ 4.....

Dus ik moet het ff weten...

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Hij is toch niet zo duur? fl 750 ofzo? vind ik erg weinig geld voor n state of the art CPU. het is al eerder ter sprake gekomen maar AMD moet hun topmodel gewoon fl2000,- maken, dan verkopen ze er half zoveel van het topmodel maar kunnen ze het "budget-merk" imago afschudden.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:33
Ik geloof toch dat ItSnows het enige juiste antwoord heeft gegeven wat mogelijk is. Wat je wél zou kunnen doen is nagaan wanneer bijvoorbeeld de 1.4 of 1.33 op de markt werd gezet en tegen welke prijs. De tijd die nodig is geweest om op het huidige prijsniveau te komen kun je gebruiken om zo een schatting te maken voor de 1.5
Wat betreft de Athlon4, die is toch weer iets uitgesteld, duurt dus nog wel een poos dus (hoelang weet niemand geloof ik). Het lijkt er op dat zolang AMD nog iets meer uit de huidige Athlon weet te persen, ze de 4 uitstellen.
Maareh, gewoon uit nieuwsgierigheid, je hebt nu een 1.33 en wil voor een 1.5 gaan? Is dat niet een erg kleine stap?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Wanneer word een reisje naar de maan goedkoper?
Sjeez wat een stomme vraag |:( .

Dondervogeltje 1.5 zal best goedkoper worden maar dan moet moet hij wel eerst OFFICEEL verkrijgbaar worden gemaakt.
Dit zijn allemaal voorbestellingen.
Dus verwacht dat hij na ongeveer 3 jaar goedkoper zal zijn dan nu :P >:)

• SG
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

De 1,5 wordt geodkoper als er al 2 á 3 snellere types gereleased zijn.

of als de A4 reeks met 3 types er al is.

ps de A4 moet nog komen en zal nog wel wat duren maar de A_MP servervariant is er al maar die loopt maar op 1,2 maar mischien kan je 'n aankomende snellere MP variant pakken mits die het op je mobo doet.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Pagina: 1