Aopen HX08+ChaintechBTM6+MatroxG400TV HX08 kast piept en hangt

Pagina: 1
Acties:

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
Ik heb een Aopen HX08 kast
met een ChaintechBTM6
en een MatroxG400TV
De machine start zonder problemen op en draait gewoon met uitzondering van een piep en later weer een piep.
Dan start ik een 3D spel op.
En speel een minuutje en U raad het al HANGEN.

Nou heb ik er een TNT2 Ultra in gehad met ut zelfde verhaal.
NOu denk ik zelf een voedingsprobleem op de AGP bus.
er zit een 350 mhz P2 op. (nee niet op de AGP bus nee)
Bios update helpt nie. en bios update voor de video kaart ook nie. misschien is mijn voeding van de kast naar grootje..
Iemand een Idee of suggestie??
Thanx..

Ja ja ja Nee !!

• Super Snackman
  • Laatst online: 18-07 11:51

Super Snackman

Snekgek

Wat is de temperatuur?

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• pdxnet96
Niet echt naar gekeken, omdat hij niet overgeklokt is. maar dat zal ik even uitzoeken..

Bedoel je de kaart of de cpu, want ik weet niet of de 6BTM dit ondersteund.
maar ik zoek het even uit.

Ja ja ja Nee !!

Verwijderd

pdxnet96 : ik heb hier opeens ook last van :( mijn poeter piept vaag ion het begin maar opstarten gaat goed... halverwege gaat het fout en krijg ik error's en de poeter blijft al snel hangen... :(

heb een chaintech ata2 speedstar a55...

• pdxnet96
Misschien is de architectuur van chaintech de boosdoener..

Super Snackman,

De temperatuur zit rond de 35 gr van bord zowel als processor.
Kan het dus ook niet zijn.
Ik heb de laatste biosen erop geknald, hij piept niet meer maar als ik een 3D game opstart hangt ie weer vrij snel

Knudde,
Euh help?
Spartacus,

Wat voor een errors krijg je?
Ik krijg namelijk geen errors maar mijn video blijft hangen, het is trouwens alleen de video die hangt, de audio die bij het spel zit loopt gewoon door..
Enige mogelijk heid is resetten, Ctrl-Alt-Del werkt niet task switchen ook niet.

Ja ja ja Nee !!

Verwijderd

errormeldingen krijg ik niet... :( piept heel vaag bij het opstarten, heb net ff mijn slot1 converter er opnieuw ingeklikt..lijkt erop dat dat het was want nu gaat het beter... :)

Verwijderd

tjonge jonge, het was idd die converter card die er niet goed ingeklikt zat :( begin wel aardig aan mezelf te twijfelen nu :(

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Hmm, vreemd verhaal hoor.
't is jammer dat ik niet kan meepraten ondanks dat ik 't zelfde bord heb. Ben nog steeds aan 't sparen voor hardware, ik upgrade continu in kleine stappen, heb nu 'n Chaintech 6 BTM met 'n Cel400@450. Videokaart S3Virge met 2 MB (lach niet :'() en een Voodoo II. Misschien spanningsregelaar van AGP-bus niet helemaal fris. Of 'n slechte voeding (fabricagefoutje waarschijnlijk, slechte spanningsregelaar ergens).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

weird, mijn celly doet het nu weer goed.. net als gistermiddag... toen heeft die ong. 2 uurtjes gedraaid en opeens een bsod :(

toen ik mijn poeter opnieuw bootte kreeg ik weer vreemde piepjes etc. :(

nu heb ik hem een n8 uit gelaten en vannochten weer geprobeerd...

nadat ik de slot370 slot converter er wat beter in had geduwd deed hij het weer goed.... en nu staat ie dus weer te draaien...

zou iemand misschien kunne helpen??
Pagina: 1