Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan niet (meer) met IDEAL betalen via Kaspersky

Pagina: 1
Acties:

• HD-readonly
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 29-12-2019
Ik wil mijn Kaspersky abbo verlengen maar dat kan dit jaar voor het eerst niet meer met IDEAL.

Zijn er meer tweaker bezoekers die dit hebben ervaren en hebben jullie enig idee wat hiervan de reden is?

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19:02

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zit je wel op de goede site? Of heb je een of ander raar VPN open staan?

Alternatief: bel je bank eens of betalingen naar DigitalRiver nog wel toegestaan zijn?

Het kan ook zijn (aanname) dat een aantal banken geen zaken meer willen/mogen doen met Kaspersky vanwege het feit dat NL Overheid een ban op Kaspersky produkten heeft gezet?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• redoctober
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 08-01-2020
Word de optie simpelweg niet weer gegeven of geeft die een foutmelding? Het kan dat beveiligingssoftware roet in het eten gooit? Het is geloof ik een Russisch bedrijf dus het kan mogelijk iets te maken hebben met sancties. Lukt het wel als je bijvoorbeeld op de website inlogged of op een ander computer / je mobiel?

• HD-readonly
het is echt superraar deze keer van de kant van Kaspersky en wat je zegt het lijkt wel op sancties maar dan op informele wijze.

Ik vind dit niet leuk.

Normaal krijg ik ruim van te voren via mijn postvak bij ziggo een email met de melding dat mijn licentie verloopt maar deze email heb ik nu ook niet gehad.

Ik verneem via internet idd ook wel dat Kaspersky niet meer bon-ton is, maar dat geldt toch alleen voor overheden, niet voor particulieren en om eerlijk te zijn, het is een fantastisch programma ik heb weinig virussen gehad dit jaar.

Ik wil best overstappen maar ik vind geen geschikte vervanger. Ik gebruik oa container encryptie en gezien ervaringen uit het verleden met een download container encryptie is die van Kaspersky toch echt ideaal.

McAfee heeft geen protectie tegen ransomware en Norton beschermt de Edge browser onvoldoende.

• eric.1
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
HD-readonly schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:16:
McAfee heeft geen protectie tegen ransomware en Norton beschermt de Edge browser onvoldoende.
En dan heb je nog een 1001 verschillende pakketten, lijkt me sterk dat Kaspersky de enige is welke voldoet.

Anyways, als ik via de Nederlandse Kaspersky store een licentie wil verlengen of nieuw wil kopen - kan ik gewoon kiezen voor iDeal. Zit je wel op de Nederlandse store :)?

• HD-readonly
Ik kon uiteindelijk Kaspersky wel opnieuw aanschaffen en kreeg op deze manier ook IDEAL aangeboden als optie.

Maar ik heb Kaspersky inmiddels verwijderd. Jammer is het wel , maar ik durf het risico niet te nemen oa vanwege de geopolitieke ontwikkelingen.

• Jester-NL
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik geloof niet onmiddellijk dat Kaspersky een minder product is gaan afleveren omdat er in Amerika mensen niet goed met de hun vertrouwelijke data omgaan. Of omdat de Nederlandse overheid zonder hoor en wederhoor besluit dat een hernieuwd stukje Oost-west geopolitiek de kop weer opsteekt.

Aan het eind van het liedje is Kaspersky een commercieel bedrijf dat meer last lijkt te hebben van het land waar hun hoofdkwartier stond, dan dat ze er gemak van hebben. En als commercieel bedrijf heb je meer baat bij klanten die je product kopen, dan overheden die (op basis van geopolitiek) jouw product misbruiken om 'de vijand' af te luisteren.
Maar goed, als jij staatsgeheimen op je PC hebt staan, dan is het minstens zo onverstandig om een Amerikaans product te installeren als een Russisch.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True