Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• dingens
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 17-11-2018
Mijn vraag
...
Heeft de nieuwe miui 10 global stable ondersteuning voor de Nederlandse taal op de mido?
Relevante software en hardware die ik gebruik
miui eu

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
miui forum maar daardoor weet ik het nog niet zeker, wat ik heb gelezen is dat er tot nu toe alleen voor de toestellen die in NL verkocht worden NL ondersteuning is.

Alle reacties

• Vircos
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 15-06 20:31
Ik kreeg gisteren de update gepusht. Er zit NL-ondersteuning op met hier en daar een slechte vertalling volgens mij (bijvoorbeeld de camera app waarbij de manual mode ineens handleiding heet). Mijn toestel is een Redmi Note 4 Global gekocht via Belsimpel (volgens mij is dat grijze import).

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@dingens ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True