Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Volkswagen wordt meest winstgevende fabrikant van elektrisch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• tweaker2010
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10-06 11:33

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S10

Topicstarter
@Joris Jansen: waarom wordt er gekozen voor een plaatje van een Amerikaans model VW bij dit artikel?
Het gaat juist om productieverhoging in Duitsland. Er zijn genoeg foto's van europese VW's te vinden lijkt me...

nieuws: 'Volkswagen wordt meest winstgevende fabrikant van elektrische auto's'

Beste antwoord (via tweaker2010 op 23-11-2018 10:49)

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16:42

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Slakken en NaCl even daargelaten, eerlijk gezegd had ik uit luiheid gewoon snel een plaatje van een Volkswagen ingevoegd zonder nou echt te lettten op het specifieke model. Ik dacht ook al dat het geen Europees model was, maar goed, het was slechts als 'illustratie' bedoeld. Heb nu een plaatje van het concept van de I.D. Neo ingevoegd.

[Voor 10% gewijzigd door Koekiemonsterr op 19-11-2018 15:36]

Alle reacties

• Jaaap
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Slak, zout
🧂 🐌 ...

[Voor 30% gewijzigd door Jaaap op 16-11-2018 23:31]

Zure regen: vnl. zwaveldioxide (en stikstofoxiden en ammoniak), 89% minder sinds 1980: FIXED
Gat in ozonlaag: vnl. drijfgassen (CFK's), gat dicht in 2060: FIXED
Broeikaseffect: vnl. CO₂ (en methaan en lachgas), afbouw uitstoot begonnen

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Mhjah: Gezien de perikelen rond "Dieselgate" én de concurrentie welke VW hier nú aan gaat met het Amerikaanse Tesla denk ik niet dat je dat onder de noemer "Slak en Zout" moet gaan scharen :)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16:42

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

Slakken en NaCl even daargelaten, eerlijk gezegd had ik uit luiheid gewoon snel een plaatje van een Volkswagen ingevoegd zonder nou echt te lettten op het specifieke model. Ik dacht ook al dat het geen Europees model was, maar goed, het was slechts als 'illustratie' bedoeld. Heb nu een plaatje van het concept van de I.D. Neo ingevoegd.

[Voor 10% gewijzigd door Koekiemonsterr op 19-11-2018 15:36]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True