Toon posts:

One Connect Box Mini achterop tv?

Pagina: 1
Acties:

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 15:53

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv en heb de Samsung UE55MU8000 op het oog. Nu wordt deze geleverd met een One Connect Box Mini.

Echter heb ik alle kabels al door de muur lopen en wil eigenlijk die connect box helemaal niet. Dit lijkt mij niet mogelijk. Is er dan een manier om die connect box achterop de tv te monteren? In een uitsparing ofzo?

Al het goeie.......

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Euh, het eerste wat ik dan denk: welk "protocol" gebruikt de afstandbediening? Het eerste wat ik dan vind in een handleiding van Samsung: IR. Op basis van die info alleen al zou ik je afraden de Box dus weg te werken want voor IR heb je line-of-sight nodig.

Geen idee hoe druk je morgen bent maar misschien dat je bij een goede TV-zaak in de buurt eens kan kijken / navragen of de Box ook met een andere remote bediend kan worden en op de achterkant van de TV kijken of dat ding daar weg te werken is?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Beyond

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
Ik heb het niet over de afstandsbediening. Ik wil eigenlijk gewoon HDMI en stroom rechtstreeks op de tv aansluiten. Maar neem aan dat dat niet kan omdat dat op die connect box moet.
Maar dan zit ik weer met een extra kastje vlakbij de tv, die ik nergens kwijt kan

Al het goeie.......

• Beyond

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
Hmmm... Er is ook een NU8000. Die heeft geen connect box lijkt het

Al het goeie.......

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee