Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming en Excel.
ua games: Cities Skylines, Battlefield V, Escape from Tarkov.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 750,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voorlopig neem ik een Samsung 860EVO 500GB en een MSI 270X mee.
De opslag ga ik begin volgend jaar uitbreiden met nog een Samsung 860 EVO 1TB maar deze is vooorlopig niet nodig. De GPU vervang ik begin volgend jaar ook met iets vergelijkbaar met een GTX1070/Vega56
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mobo, CPU, RAM, PSU, Case.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI aangezien ik deze altijd heb genruikt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mobo moet over een optische out beschikken.
Heb altijd al een AIO Watercoolingset willen hebben. Ik weet dat er betere CPU koelers zijn etc. maar deze is een must.
Ga je overklokken?
Vooral voor de leuk dan dat ik echt een serieuze overklok plan.
Wat verwacht je van ons?
Feedback en eventuele aanpassingen.
Ik las ook dat Ryzen issues heeft met 4 Ram sticks, klopt dit? Ik speel Cities Skylines met veel mods en dit vreet RAM. Daarom wil ik in de toekomst waarschijnlijk uitbreiden naar nog 2x 8GB. Kan ik nu beter 2x 16GB kopen en over budget gaan of eerst aankijken hoe dit loopt en later eventueel bijkopen?
Gaming en Excel.
ua games: Cities Skylines, Battlefield V, Escape from Tarkov.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 750,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voorlopig neem ik een Samsung 860EVO 500GB en een MSI 270X mee.
De opslag ga ik begin volgend jaar uitbreiden met nog een Samsung 860 EVO 1TB maar deze is vooorlopig niet nodig. De GPU vervang ik begin volgend jaar ook met iets vergelijkbaar met een GTX1070/Vega56
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mobo, CPU, RAM, PSU, Case.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI aangezien ik deze altijd heb genruikt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mobo moet over een optische out beschikken.
Heb altijd al een AIO Watercoolingset willen hebben. Ik weet dat er betere CPU koelers zijn etc. maar deze is een must.
Ga je overklokken?
Vooral voor de leuk dan dat ik echt een serieuze overklok plan.
Wat verwacht je van ons?
Feedback en eventuele aanpassingen.
Ik las ook dat Ryzen issues heeft met 4 Ram sticks, klopt dit? Ik speel Cities Skylines met veel mods en dit vreet RAM. Daarom wil ik in de toekomst waarschijnlijk uitbreiden naar nog 2x 8GB. Kan ik nu beter 2x 16GB kopen en over budget gaan of eerst aankijken hoe dit loopt en later eventueel bijkopen?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 212,35 | € 212,35 |
1 | MSI B450M Mortar | € 95,34 | € 95,34 |
1 | Fractal Design Define Mini C Black Tempered Glass Micro ATX | € 81,04 | € 81,04 |
1 | Corsair Hydro H100x High Performance Liquid CPU Cooler | € 82,90 | € 82,90 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 125,- | € 125,- |
1 | Corsair RM550x (2018) | € 89,50 | € 89,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 686,13 |