• ludonondeju
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23-05-2021
Hallo allemaal,

ik heb een laptop van medion p6685 zonder cd speler, ik heb de laptop en er is nog plaats voor een cd speler en een hdd. Ik heb een oudere cd speler staan (TEAC CD-224E). Zou deze wel werken als ik deze in mijn laptop doe?

alvast bedankt

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

In theorie wel, in de praktijk kan het lastig zijn omdat je waarschijnlijk het frontje niet hebt.

Je beste optie is een externe USB DVD speler aanschaffen en die gebruiken als je 'm nodig hebt.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• ludonondeju
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23-05-2021
Wat bedoel je met frontje unezra?
Ik heb er niet zoveel verstand van.
Dat plaatje voorop ?

• vegetoot
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-03 17:58
Op onderstaande link lees ik: Interface IDE/ATAPI
https://www.cnet.com/prod...ide-plug-in-module/specs/

Als dat 'm is, gaat dat waarschijnlijk niet werken in je laptop. Ik vermoed sterk dat die een SATA-connecor heeft. Ik zou een USB DVD-speler aanschaffen.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

unezra schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 17:46:
[..]

Je beste optie is een externe USB DVD speler aanschaffen en die gebruiken als je 'm nodig hebt.
Dit :Y

Voor 3 tientjes haal je een externe USB dvd-brander bij de MediaMarkt en andere toko's..

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Plaats voor een drive, of ook echt een aansluiting voor de drive in de laptop ? Soms lijkt er wel plek te zijn, maar zit de connector niet op het moederbord. Dan heb je ook nog het soort aansluiting, dat ding dat je linkt heeft nog een PATA aansluiting en is meer dan 8 jaar oud.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je moet een DVD/CD drive voor laptop aanschaffen als oa pricewatch: Panasonic Laptop Interne Blu-ray DL brander

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:44

-36-

Trust me. I'm an amateur

Let er dan wel op dat je een drive met de goede hoogte koopt.

• Evert134
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 30-03 10:29
Ik heb dit onlangs ook gedaan mijn acer laptop had ook geen cd drive.

Je moet even op deze site kijken of ze alles hebben.

http://www.mk-electronic.de

Een bezel(het frontje)
Bracket die je cd drive moet vasthouden
En een cd drive

Ik was rond de 50 euro kwijt en installeren was erg makkelijk. je zou van tevoren even moeten googlen welke drive je nodig hebt. en mischien even in je laptop kijken of de aansluiting er is maar ik denk het wel

Steam: Deathscythe

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:44

-36-

Trust me. I'm an amateur

wat zit er nu op de plek van de dvd drive? Een dummy of hdd-caddy? Grote kans dat je daarvan het frontje en bevestigingsplaatje aan de achterkant kan overzetten. dan ben je met een 2e hands dvd-drive van €5,- klaar.

[Voor 25% gewijzigd door -36- op 16-11-2018 19:38]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee