Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verwijderen V&A Beoordeling

Pagina: 1
Acties:
  • 677 views

• marcel19
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 24-06 06:56
Zou een van de moderators de onterechte negatieve beoordeling willen verwijderen van mijn beoordeling muur :)

gallery: marcel19

Het gaat om de tweede reactie van de tweaker: JordyVerhex

Nadat ik 2 dagen gevraagd heb om een track en trace code van een zending werd er opeens een positieve reactie bij mij geplaatst aangezien mijn zending netjes de volgende dag bij hem was. Waarop ik nog steeds geen antwoord heb gekregen op mijn vragen in de DM.

Ik heb hierop een negatieve reactie geplaatst en opeens kreeg ik van de tweaker een bericht binnen.
Met daarna de negatieve beoordeling.

Graag zie ik een moderator in mijn berichten kijken met de Tweaker en de negatieve beoordeling verwijderen.
In mijn ogen is dit ten onrechte geplaatst.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:02

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Eeh nee, jullie mogen dit fijn samen uitpraten. Pas nadat jullie het samen eens zijn passen wij de beoordeling aan.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• marcel19
Graag de beoordeling van mij verwijderen.
Ik zal een nieuwe juiste beoordeling schrijven.

• Microkid

Microkid

Sunglasses and beards

Ik heb je oorspronkelijke beoordeling verwijderd. Volgende keer dus niet meteen in de pen klimmen ;)

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• JordyVerhex
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 21-06 17:27
Hey Microkid,

Zou je svp mijn negatieve reactie bij Marcel verwijderen?

JV

• marcel19
JordyVerhex schreef op maandag 19 november 2018 @ 12:42:
Hey Microkid,

Zou je svp mijn negatieve reactie bij Marcel verwijderen?
@Microkid

• Microkid

Microkid

Sunglasses and beards

En bij deze is die ook weggehaald.

3000Wp zonnestroom

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True