Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MS Outlook 2010 beveiligingsmelding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dorstig weer
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 28-02-2019
Situatie
Ik wil mailtjes versturen vanuit een softwarepakket. Het softwarepakket haalt de layout van de mail uit een door mij geselecteerd Word bestand. Vervolgens word Outlook geopend en komt de volgende beveiligingsmelding naar voren: "Een programma probeert toegang te krijgen tot adresgegevens die zijn opgeslagen in Outlook. Als u deze bewerking niet had verwacht, klikt u op Weigeren en controleert u of de antivirussoftware is bijgewerkt Klik op Help voor meer informatie over de beveiliging van e-mailberichten en hoe u deze waarschuwing mogelijk........ (knop opties: "Toegang geven voor <TIJD>" , "Toestaan", "Weigeren" of "Help "

Hier druk ik op Toestaan. Echter moet ik voor elk e-mailadres die ik in het softwarepakket geselecteerd heb apart op Toestaan klikken.

Mijn vraag
Hoe kan ik deze melding uitschakelen of omzeilen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Office 2010 versie 14.0.72224.5000 (32-bit)
- Windows 7 Pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Optie "Waarschuw mij nooit voor verdachten activiteiten(niet aanbevolen)" aangevinkt in
Outlook>Bestand>Opties>Vertrouwenscentrum>Instellingen voor het vertrouwenscentrum...>Toegang op
programmeerniveau.
- Office herstel
- Als Administrator starten

Alle reacties

• Crossfire1987
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19-06 13:29
Om welk programma gaat het precies waar je de gegevens vanuit wil gaan sturen ? @Dorstig weer

• Rolfie
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 08:13

• Dorstig weer
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 28-02-2019
Ik ga dit even nakijken, ik kom hier op terug.

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-06 21:56

nelizmastr

Goed wies kapot

Idd waarschijnlijk een antivirus probleem.

Windows 7 heeft geen standaard antivirus ingebakken, dus als je een eigen virusscanner hebt geïnstalleerd, kijk dan of-ie wel geüpdatet is en indien het een betaalde variant is of je abonnement nog loopt.

[Voor 3% gewijzigd door nelizmastr op 20-11-2018 15:46]

I reject your reality and substitute my own

• Knee-Buckler
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 10-06 19:07

• Killah_Priest
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 09:27
Bovenstaande antwoorden mbt AV software zijn onzin.
Dit is gewoon een standaard melding in outlook mbt dat een applicatie via een API toegang probeert te krijgen tot Outlook.
Deze meldingen zijn vanuit Outlook gewoon uit te schakelen (uit mijn hoofd bij de security settings) en anders via het register (zie de link in de vorige post)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True