Ik heb net mijn eigen waterblok in elkaar gefrutselt. Maar ja bij de oc-shop hebben ze die clip weer eens niet op voorraad. Ik heb geen 4 gaten rondom mijn socket. Heeft 1 van jullie er misschien zo'n clip voor mij? Of waar zou ik die kunnen kopen?
Maak zelf een! Goed gekopieerd is beter dan duur gekocht
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ik heb niet echt veel apparaten tot mijn beschikking....Zelf maken zit er dus niet in. Dat ik niet veel apparatuur heb zul je wel aan de pics van mijn waterblok zien in de toekomst.
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

Let niet op mijn hand(uhm)shrift...
Ooh ja zo kan 't ook natuurlijk.
Maarja ze hebben het al binnengekregen bij de oc-shop.
Hun site is niet zo up-2-date zo te zien.
Maar thx anyway
Maarja ze hebben het al binnengekregen bij de oc-shop.
Hun site is niet zo up-2-date zo te zien.
Maar thx anyway
Verwijderd
ja sorry dat ik oude topic omhoog haal maar ik heb vraagje:
jij gebruikt gordijn ringen waar je m3 tap in kan draaien ik ben al verscheidende winkels afgeweest maar kan nix vinden.weet je de preciese naam ofzo hoe ik ze kan vinden
alvast bedankt
jij gebruikt gordijn ringen waar je m3 tap in kan draaien ik ben al verscheidende winkels afgeweest maar kan nix vinden.weet je de preciese naam ofzo hoe ik ze kan vinden
alvast bedankt
Hey dat is een hold down clip van 2CoolOp zaterdag 21 juli 2001 13:13 schreef psygho het volgende:
[afbeelding]
Let niet op mijn hand(uhm)shrift...

je wil toch niet beweren dat jij die gemaakt heb
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Op zaterdag 21 juli 2001 12:45 schreef psygho het volgende:
Maak zelf een! Goed gekopieerd is beter dan duur gekocht
Verwijderd
ehehe
maar mijn vraag is nog niet beantwoord hoe heete die dingen precies en in welke winkel heb je ze gekocht?
greetz
maar mijn vraag is nog niet beantwoord hoe heete die dingen precies en in welke winkel heb je ze gekocht?
greetz
Bij nedcool maar die site is down.
En het heet een hold down clip
En het heet een hold down clip
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
reactie op icq pager:
Ik denk dat je beter een kan kopen, Ik kan wel een vor je maken, mar ik heb de onderdelen niet meer, en om nu 2 meter u profiel te halen (kleiner kan niet bij ons) is ook al weer zo wat...
Ik denk dat je beter een kan kopen, Ik kan wel een vor je maken, mar ik heb de onderdelen niet meer, en om nu 2 meter u profiel te halen (kleiner kan niet bij ons) is ook al weer zo wat...
Pagina: 1