Ik zou een game PC willen samenstellen.
Ik heb wel wat geld gespaard, dus dacht ik eerst om voluit voor 4K 144Hz te gaan. Maar de prijs van zo'n monitor doet het totaalplaatje écht ontploffen. Daarom denk ik dat 2560x1440 op 144Hz veel interessanter is dan 4K op 60Hz.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, vooral FPS (PUBG). Zou op termijn hem ook als server willen gebruiken (SQL Server etc), maar ik weet dat op dat moment extra investeringen nodig zijn (meer Ram en meer core's voor multithreading). Dus het is zeker niet iets waar jullie al te veel rekening mee moeten houden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag mag richting de €3000 zijn; alles inbegrepen van PC & scherm. Externe componenten koop ik van apart budget. Minder is natuurlijk altijd goed!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur qua merk. Ik zou wel graag iets uit de nieuwe RTX lijn hebben.
Ik zie hier in de andere threads dat er vooral naar AMD wordt gestuurd omdat die het prijs kwaliteit wint van intel, maar intel mag voor mij zeker en vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua case mag het er best bescheiden uit zien. Geen RGB etc. Wil liever dat de PC niet té veel opvalt in mijn woning.
Liefst ook geen al te luide PC, aangezien ik hem in de woonkamer wil.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overclocken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zélf een build samengestuurd, deels gebaseerd op andere threads hier op het forum. Maar zou graag weten of jullie er eigenaardigheden in zien of dat er met andere componenten meer waar voor mijn geld in zit.
Denken jullie dat ik met deze setup 2560x1440 op 144Hz haal?
Ik heb wel wat geld gespaard, dus dacht ik eerst om voluit voor 4K 144Hz te gaan. Maar de prijs van zo'n monitor doet het totaalplaatje écht ontploffen. Daarom denk ik dat 2560x1440 op 144Hz veel interessanter is dan 4K op 60Hz.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, vooral FPS (PUBG). Zou op termijn hem ook als server willen gebruiken (SQL Server etc), maar ik weet dat op dat moment extra investeringen nodig zijn (meer Ram en meer core's voor multithreading). Dus het is zeker niet iets waar jullie al te veel rekening mee moeten houden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag mag richting de €3000 zijn; alles inbegrepen van PC & scherm. Externe componenten koop ik van apart budget. Minder is natuurlijk altijd goed!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur qua merk. Ik zou wel graag iets uit de nieuwe RTX lijn hebben.
Ik zie hier in de andere threads dat er vooral naar AMD wordt gestuurd omdat die het prijs kwaliteit wint van intel, maar intel mag voor mij zeker en vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua case mag het er best bescheiden uit zien. Geen RGB etc. Wil liever dat de PC niet té veel opvalt in mijn woning.
Liefst ook geen al te luide PC, aangezien ik hem in de woonkamer wil.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overclocken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zélf een build samengestuurd, deels gebaseerd op andere threads hier op het forum. Maar zou graag weten of jullie er eigenaardigheden in zien of dat er met andere componenten meer waar voor mijn geld in zit.
Denken jullie dat ik met deze setup 2560x1440 op 144Hz haal?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 325,49 | € 325,49 |
1 | MSI X470 Gaming Plus | € 123,50 | € 123,50 |
1 | MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio | € 1.349,- | € 1.349,- |
1 | Fractal Design Define R6 Tempered Glass Gunmetal | € 133,50 | € 133,50 |
1 | Asus ROG Swift PG279Q Zwart | € 731,51 | € 731,51 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 142,90 | € 142,90 |
1 | Corsair RM650x (2018) | € 97,53 | € 97,53 |
1 | Samsung 860 EVO 1TB | € 165,95 | € 165,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.069,38 |
[Voor 0% gewijzigd door Lekstok op 16-11-2018 14:03. Reden: SSD aangepast naar groter model]