Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Advies samengestelde pc

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

Vraag

• Najib478
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 29-04-2019
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er graag mee gamen zonder enige problemen en op medium settings op z'n minst. Verder wil er mee kunnen streaming van tijd tot tijd, geen zware streams. Ik zou vooral games als csgo streamen en eventueel mobile games. Daarnaast wil ik videos kunnen editen en renderen. Qua renderen maakt het kleine verschil van een half uur langer wachten niet uit.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn totale bedrag dat ik ALLEEN aan mijn desktop wil besteden is 1000 euro, het mag iets uitlopen tot 1050 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik al heb.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn 'wenslijst' met alle componenten die ik heb samengesteld: https://tweakers.net/gallery/1137819/wenslijst/

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille pc over het algemeen

Wat verwacht je van ons?
Graag hoor ik wat jullie vinden van deze samenstelling, en of er nog componenten zijn die jullie anders zouden kiezen. Ook twijfel ik tussen de i5-8600k en de i7-8700k, enig advies? Verder zin alle tips meegenomen. Dit is mijn eerste Tweakers post, als er iets mist hoor ik het graag. Alvast bedankt voor jullie tijd!

, Najib

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 16:39

br00ky

Moderator Harde Waren
Een topic lijkt me genoeg. Slotje.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True