Toon posts:

Beat-it.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

• d.drenth
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-01 15:57
Allereerst wil ik aangeven dat ik gewoon heel simpel via Tweakers in de pricewatch een SSD wilde bestellen. Deze moest op voorraad zijn en een snelle levertijd hebben ivm vertrek buitenland.

Na bestelling komt er geen levering. Bellen lukt niet (vakantieperiode), E-mail geen reactie. Uiteindelijk gezien de spoed ook maar bij ander bedrijf besteld. En bij Beat-it.nl geannuleerd per e-mail. Bevestiging gehad van annulering. Geld terug krijgen onmogelijk dus uiteindelijk incassobureau ingeschakeld en dan betalen ze wel direct.

Hierna start *knip* Namen van medewerkers zijn niet van belang een spelletje richting het incassobureau met beledigingen en probeert daar het incassobureau te overtuigen dat zei de klant (mij) netjes hebben behandeld volgens hun voorwaarden. Dit verhaal is totaal onwaar.

Dit alles in het opstapeling en dit brengt mij naar het aanpassen van de review met de reacties van Beat-it
https://tweakers.net/shopreview/permalink/264861/

Ik kan gewoon niet geloven dat ze op deze manier communiceren en met klanten omgaan. Het valt mij dan ook op dat er een bepaald patroon inzit.

- Klagende klanten zijn lastig, vervelend, spreken niet de waarheid, smaad, enz enz.
- Mijn bedrijven maar ook een incasso bureau financieel gaat controleren bij Creditcheck
- Gaan zover dat *knip* negatieve reacties plaatst bij zijn klanten die inhoudelijk helemaal nergens over gaan.

De reden waarom ik dit plaats? Ik verbaas me er echt over hoe is het mogelijk dat dit bedrijf bestaat?
Waarom kunnen ze niet gewoon normaal doen?
  • Sorry / Excuses bij fout
  • Geld Terugstorten na annuleren
  • Problemen op de website met voorraad oplossen
  • Hun eigen systemen goed inregelen
  • Mail beantwoorden
  • Telefonisch bereikbaar zijn
  • Eigen voorwaarden nakomen
  • Stoppen met klanten bedreigen
Is dit de nieuwe manier van zaken doen?

[Voor 12% gewijzigd door Orion84 op 16-11-2018 12:44]

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Modbreak:Dit is meer iets voor een shopreview dan dat het discussiewaarde heeft. Gezien je hem daar ook al geplaatst heb, ontgaat mij het doel van dit topic. Tevens is het niet de bedoeling om met namen van medewerkers rond te strooien.

Hier gaat dan ook een slotje op.

[Voor 16% gewijzigd door Yorinn op 16-11-2018 12:45]

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En ook nergens voor nodig om medewerkers bij naam te noemen en complete communicatie in screenshots te publiceren.

[Voor 31% gewijzigd door Orion84 op 16-11-2018 12:44]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee