Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn nieuw systeem moet voor twee zaken diene, nieuwste games in ultra op full HD kunnen draaien, goed omkunnen met verschillende Adobe toepassingen (Indesign, Lightroom, Photoshop, Illustrator)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1400 - 1600 EUR
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel de desktop zelf nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nividia voor de GPU (rtx 2070), AMD ( Ryzen 7 2700x) voor de cpu (door de betere prijs-kwaliteitsverhouding?), Case Fractal Design.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nividia voor de GPU, AMD voor de cpu (door de betere prijs-kwaliteitsverhouding?), Case Fractal Design
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een toch wel future proof desktop die niet snel vervangen moet worden.
Ga je overklokken?
De mogelijkheid is welkom, maar niet noodzakelijk
Wat verwacht je van ons?
Ik probeer een zo goed mogelijke bang-for-buck game - fotobewerkingsdesktop samen te stellen. Grafische kaart en CPU ben ik uit:
- CPU: Ryzen 7 2700x
- GPU: gigabyte geforce rtx 2070 windforce
- Mobo: ken ik niet veel over? Zou wel over wifi moeten beschikken en het maximum potentieel uit de Ryzen halen (voorkeur voor Gigabyte of Asus)
- RAM: graag 16 gigabyte DDR4-3200
- Voeding: weet ik weinig over, graag wat advies
- Case: Fractal design
- SSD: Samsung 970 EVO MZ-V7E250BW
- HDD: Seagate Barracuda ST4000DM004
Ik had deze al even samengesteld, maar ben er niet 100% zeker over, graag jullie mening.
https://azerty.nl/basket/...xO2k6MjQ5OTM5ODtpOjE7fQ==
Bedankt!
Mijn nieuw systeem moet voor twee zaken diene, nieuwste games in ultra op full HD kunnen draaien, goed omkunnen met verschillende Adobe toepassingen (Indesign, Lightroom, Photoshop, Illustrator)
Wat mag het systeem gaan kosten?
1400 - 1600 EUR
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel de desktop zelf nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nividia voor de GPU (rtx 2070), AMD ( Ryzen 7 2700x) voor de cpu (door de betere prijs-kwaliteitsverhouding?), Case Fractal Design.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nividia voor de GPU, AMD voor de cpu (door de betere prijs-kwaliteitsverhouding?), Case Fractal Design
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een toch wel future proof desktop die niet snel vervangen moet worden.
Ga je overklokken?
De mogelijkheid is welkom, maar niet noodzakelijk
Wat verwacht je van ons?
Ik probeer een zo goed mogelijke bang-for-buck game - fotobewerkingsdesktop samen te stellen. Grafische kaart en CPU ben ik uit:
- CPU: Ryzen 7 2700x
- GPU: gigabyte geforce rtx 2070 windforce
- Mobo: ken ik niet veel over? Zou wel over wifi moeten beschikken en het maximum potentieel uit de Ryzen halen (voorkeur voor Gigabyte of Asus)
- RAM: graag 16 gigabyte DDR4-3200
- Voeding: weet ik weinig over, graag wat advies
- Case: Fractal design
- SSD: Samsung 970 EVO MZ-V7E250BW
- HDD: Seagate Barracuda ST4000DM004
Ik had deze al even samengesteld, maar ben er niet 100% zeker over, graag jullie mening.
https://azerty.nl/basket/...xO2k6MjQ5OTM5ODtpOjE7fQ==
Bedankt!
[Voor 15% gewijzigd door mvds- op 16-11-2018 11:00]