Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

'Whatsapp hacken'

Pagina: 1
Acties:
  • 12.727 views

Onderwerpen

• arnhem026
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 09-06 18:36
Gister is op de een of andere manier de whatsapp van mijn schoonzusje overgenomen. Ze noemt het hacken, maar ik vermoed dat ze de code op de een of andere manier heeft doorgegeven of iets dergelijks. Er zit nu een of ander buitenlands iemand op. Eerst kreeg ze een sms van een +1 nummer, later van whatssapp zelf. Als ze hem weer over wilt nemen krijgt ze de melding dat dat pas na 11 uur weer kan. Vanochtend geprobeerd ruim 11 uur verder en weer dezelfde melding. Is whatssapp te kraken, of moet ze de code wel doorgespeeld hebben ? Het betreft Whatsapp op een iPhone. Ik vermoed of de code gewoon doorgeven, of een bepaalde manier van phising.

[Voor 6% gewijzigd door arnhem026 op 16-11-2018 10:15]

• Lethalis
  • Registratie: april 2002
  • Niet online
https://www.quora.com/How...p-account-has-been-hacked

Al met whatsapp web geprobeerd in te loggen?

Even a broken clock is right twice a day.

• arnhem026
Ze kan sowieso niet meer op der eigen whatssapp. Online is ook alles uitgelogt.

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19:35
Weet je zeker dat ze overgenomen is en dat je niet in de sms ergens naar toe geleid wordt, en dat je nu in een fake whatsapp zit?
contoleer je telefoon nummer of kan je daar ook niet bij?

edit
Is het android of ios

edit2
oh ios dus>

[Voor 13% gewijzigd door Mel33 op 16-11-2018 12:35]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• eric.1
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 23:03
Vaag verhaal.

Volgens mij wordt er altijd een verificatiecode gestuurd naar jouw (gekoppelde) nummer indien je een account toevoegt aan Whatsapp...dus het lijkt me dat die code is doorgespeeld of dat er iets anders mis is...

Wat je kan proberen;
Pak een andere smartphone, configureer haar account daarop. Dan zou ieder andere sessie uitgelogd moeten worden. Blijft dat werken; zet haar telefoon terug naar de fabrieksinstellingen (just to be sure) en gooi het weer terug?

• arnhem026
Alles al geprobeerd. Krijg de melding dan dat ze 11 uur moet wachten. Ik vermoed dat ze die code heeft doorgespeeld in een of andere groepsapp. Heb me daar gister ff laten toevoegen en zag er meteen een met een neppe bankapp. Ik weet ook niet beter dat je die code dan weg moet geven wil iemand anders in kunnen loggen.

Edit : als ik contact zoekt krijg ik in elk geval dickpicks.

[Voor 9% gewijzigd door arnhem026 op 16-11-2018 12:46]

• Ora et Labora
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:28
arnhem026 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:45:
Alles al geprobeerd. Krijg de melding dan dat ze 11 uur moet wachten. Ik vermoed dat ze die code heeft doorgespeeld in een of andere groepsapp. Heb me daar gister ff laten toevoegen en zag er meteen een met een neppe bankapp. Ik weet ook niet beter dat je die code dan weg moet geven wil iemand anders in kunnen loggen.

Edit : als ik contact zoekt krijg ik in elk geval dickpicks.
Ook SIM in andere telefoon geprobeerd dan en daar Whatsapp op te registreren?

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• arnhem026
Klopt. Juist via een andere telefoon geprobeerd. Ik heb de telefoon in kwestie nog niet kunnen checken op rare dingen. Dit ga ik vanavond doen.

• Warmaster88
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 03-06 14:24

Warmaster88

Calvé Pindabaas

Ik volg het niet helemaal meer, ze zit in een groepsapp waar jij je nu ook aan toegevoegd bent en dit zijn onbekenden?

Wat bedoel je met: "ik zag er meteen een met een neppe bankapp?"
Een bankapp op whatsapp?

• eric.1
Het wordt er niet echt duidelijker op nee :P

Whatsapp Support dan al gecontacteerd om haar account te deactiveren? (Dan heb je nog 30 dagen om te reactiveren).

Tevens al via een ander kanaal haar belangrijkste contacten een berichtje gestuurd dat haar account #@!$% is?

[Voor 25% gewijzigd door eric.1 op 16-11-2018 12:57]

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Warmaster88 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:52:
Ik volg het niet helemaal meer, ze zit in een groepsapp waar jij je nu ook aan toegevoegd bent en dit zijn onbekenden?

Wat bedoel je met: "ik zag er meteen een met een neppe bankapp?"
Een bankapp op whatsapp?
Misschien een soort Tikkie ofzo?

Maar inderdaad heel erg vaag, allemaal.

• arnhem026
Klopt. Kwam een filmpje voorbij in die groep van iemand met een neppe bankapp. Dus je kent het wel, dat soort typetjes. Ik snap er zelf ook niks meer van, maar vermoed dat ze op de een of andere manier de code heeft weggegeven.

• Mel33
maar wat doe je zelf nu eraan
En wat bedoel je met "zelf weer overnemen" hoe doe je dat process
vertel eens of je zelf al een nieuwe code heb gegenereerd
of je nummer opnieuw geactiveerd

welke dingen heb je gedaan nu dan?

[Voor 16% gewijzigd door Mel33 op 16-11-2018 13:04]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Geer123
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 21:36
West ze zelf niet of ze die code heeft doorgegeven? Dat moet dan toch bewust gebeurd zijn

• arnhem026
Nieuwe code aanvragen lukt niet ( ook via een ander toestel.) zegt dan dat die geblokt is. Van whatssapp support nog niks vernomen. Ik denk inderdaad dat ze de code dan wel onbewust heeft doorgestuurd. Dom van der. Als 15 jarige al zoveel shit veroorzaken.

• arnhem026
Gedaan

- nieuwe code aanvragen zowel op eigen als ander toestel.
- contact gezocht met whatssapp
- whatssapp verwijderd op de telefoon
- contact gehad met de door haar genoemde ‘hacker’

• Mel33
arnhem026 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:13:
Gedaan

Heeft ze dit waarschijnlijk als eerste gedaan in dit hele verhaal

maar je krijgt op je telnummer nu geen verificatie als je whatapp verifieerd ?

kan je eens een schreenshot plaatsen hoe hij zegt dat hij geblokt is?

[Voor 9% gewijzigd door Mel33 op 16-11-2018 13:16]

• PilzTech
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 02-05 21:36
Ik zou je graag willen helpen, maar ik begrijp er niets van wat er nu precies gebeurt is. :?

• Kheos
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21:19
PilzTech schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:39:
Ik zou je graag willen helpen, maar ik begrijp er niets van wat er nu precies gebeurt is. :?
ik ook niet
iets met buitenlandse nummers, filmpjes met fake bankapps (wat dat dan ook move zijn) en dick pics...

ik snap er absoluut niks van.

• anandus
  • Niet online
Je kan je overigens ook afvragen of het wel verstandig is dat je zusje weer op Whatsapp kán, als ze zo makkelijk in groepschats met onbekende louche figuren terecht komt en makkelijk codes weggeeft.
Het was nu 'maar' een Whatsappcode, maar voor hetzelfde geld is het haar creditcard of wat dan ook.

• Jester-NL
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

@arnhem026 Je verhaal is (vriendelijk gezegd) een beetje warrig. Ik snap dat er iemand niet meer in haar whatsapp kan. Maar het hoe is ab-so-luut niet duidelijk.

Ik kan een beetje gaan gokken, maar daar is niemand bij gebaat. Breng het verhaal eens duidelijk.. wat is er gebeurd, welke stappen zijn er gezet en wat was de uitkomst... uiteraard in de juiste volgorde. En met duidelijke benamingen. Neem een kreet als "de code". Hebben we het dan over gebruikersnaam/wachtwoord,of over een veiligheidscode als het nummer wordt aangepast?
Houdt er sowieso rekening mee dat het meisje in kwestie waarschijnlijk 'gewoon' haar account heeft weggegeven. Laat dit leergeld zijn; dat ze maar NOOIT meer gegevens aan derden geeft...

Oh, en voor de duidelijkheid... ze is naar alle waarschijnlijkheid NIET gehackt... ze heeft dit (begrijp ik) gewoon zelf gedaan

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Metalfreak
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 20:52

Metalfreak

Hoije woh!

arnhem026 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:59:
Dus je kent het wel, dat soort typetjes.
Uhhh, nee :?

Begin eens bij het begin en probeer je eens te verplaatsen in een ander die er helemaal geen zak vanaf weet, misschien maakt dat het er duidelijker op.

[Voor 31% gewijzigd door Metalfreak op 16-11-2018 14:39]

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: spreken jullie dat echt zo uit alsof je een spraakgebrek hebt?

• g00gle
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 22:36
Is dit een troll?

Een in het geheel niet samenhangend verhaal waar ik in iedergeval geen chocola van kan maken. Zelf als iemand die code krijgt kun je gewoon zelf nog inloggen omdat je eigenaar bent van het telefoonnummer + Simkaart. Je kan hiermee altijd inloggen in whatsapp en dan kun je via instellingen in whatsapp alle andere locaties uitloggen...

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23:36

Punkrocker

Mostly harmless

arnhem026 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 13:13:
Gedaan

- nieuwe code aanvragen zowel op eigen als ander toestel.
- contact gezocht met whatssapp
- whatssapp verwijderd op de telefoon
Contact gehad met de "hacker"...
Ja? En? Wat zei hij/zij?

"What do you get if you multiply six by nine..."

• arnhem026
Ik snap dat het warrig is, snap er zeg ook niks meer van. Haar app is overgenomen door iemand anders, een nieuwe veiligheidscode is niet meer te krijgen wegens een soort van blokkade. ‘Na 11 uur kan je het opnieuw proberen.’ En na die 11 uur weet dezelfde melding.

Ze heeft vermoedelijk haar code weggegeven in de eerder genoemde groepsapp, daar zitten typetjes in die overal ‘schijt’ aan hebben. Dus ook mensen die een nep bankapp gebruiken en dat soort rare dingen doen. Ik denk dat ze pech heeft en hoop dat het een goede les is voor der waar niet teveel consequenties aan gaan zitten. Wij hebben een soort van contact gehad met de ‘hacker’, die stuurde dickpicks. En ik weet dat haar whatssapp niet gehackt is, maar voor het gemak noem ik het even zo.

[Voor 12% gewijzigd door arnhem026 op 16-11-2018 15:05]

• arnhem026
g00gle schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:47:
Is dit een troll?

Een in het geheel niet samenhangend verhaal waar ik in iedergeval geen chocola van kan maken. Zelf als iemand die code krijgt kun je gewoon zelf nog inloggen omdat je eigenaar bent van het telefoonnummer + Simkaart. Je kan hiermee altijd inloggen in whatsapp en dan kun je via instellingen in whatsapp alle andere locaties uitloggen...
Nja, dat dacht ik ook, maar niet dus. Op de een of andere manier gaat dit niet. Ik weet natuurlijk niet wat er zich vooraf heeft afgespeeld. En hoe die code bij iemand anders terecht is gekomen.

• Bas.
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 17:07
Denk dat ik het snap.

Vermoedelijk spoofen ze in Whatsapp haar nummer. Dit nummer gebruiken ze om ergens anders Whatsapp te activeren met haar 06. Krijgt ze ook SMSjes binnen voor Whatsapp nummer verificatie, met daarin de code?

Zo ja, grote kans dat iemand toegang heeft tot haar toestel en zo die SMS met de verificatiecode door weet te sluizen.

• Dirtyrockers
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:20
Even een gokje om het verhaal wat duidelijker te maken.

Hacker heeft whatsapp op zijn telefoon ingesteld met haar nummer.
Vervolgens komt op haar telefoon een code.
Deze code heeft ze aan hem gegeven?

Wat er nu dus aan de hand is... is dat er aan dat account een nieuw whatsapp nummer hangt.
Alle bestaande gesprekken krijgen dan automatisch door dat het telefoonnummer gewijzigd is en appen met de hacker.

Dat nummer kan je niet zelf meer terug wijzigen.

• sinasappel
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 21:56
Sorry maar kan je het verhaal nu nog een keer beschrijven? Er is total niet uit te halen wat hoe nu en waar.

• Yucon
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 22:08

Yucon

*broem*

wat wil die hacker nu precies?

• arnhem026
Geen idee.Dat zegt die niet. Het enige wat die zegt is dat hij naar de politie gaat omdat zei hem gehackt zou hebben en het zijn nummer is.

• arnhem026
Ze heeft ook een SMS met een WhatsApp code gekregen van een andere afzender als Whatsapp, deze heeft ze gekregen van nummer +1 (760) 621-8445. Vandaag heeft die uit haar naam dit nummer gestuurd +1 (315) 968-6884, ze zou hem dan moeten smsen. Ik ga in elk geval haar iPhone straks checken om te kijken wat er opstaat wat dit kan veroorzaken.

[Voor 23% gewijzigd door arnhem026 op 16-11-2018 15:21]

• Drardollan
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 21:02
Het laatste waar ik mij zorgen over zou maken is rare software op de iPhone, tenzij de iPhone een jailbreak heeft. Apple voert een bijzonder strict beleid op hun App Store en als je een soort van test app wil installeren moet je vele stappen doorlopen met certificaten.

Wat er precies gebeurd is, geen idee. Maar je kan niet zomaar op een ander toestel een WhatsApp koppelen. Daarvan krijg je een SMS op het telefoonnummer wat je opgeeft, als ze die heeft doorgestuurd is het een lastig verhaal.

• Maxxi
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23-04 11:50
Daarom two factor, ook bij WhatsApp.

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 19:29

AntonyterHorst

www.prosimrig.eu

Maxxi schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:58:
Daarom two factor, ook bij WhatsApp.
Al is dat bij Whatsapp maar een 'simpele pincode', dus de toegevoegde waarde hiervan zie ik ook niet. Of je moet hem als ouder zelf bewaren zodat je kind niet zo maar Whatsapp kan activeren op een nieuw toestel, of dus een kwaadwillende..

Check onze Beursplein Discord: https://discord.gg/CkvyBNcm

• eric.1
arnhem026 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 15:19:
Ze heeft ook een SMS met een WhatsApp code gekregen van een andere afzender als Whatsapp, deze heeft ze gekregen van nummer +1 (760) 621-8445.
Hoe weet je dat zo zeker?

Nummer komt uit USA - California - San Marcos zo te zien (niet direct onlogisch). Als je hierop Googled kom je wel degelijk meldingen tegen dat dit nummer gebruikt wordt om Whatsapp Verificatiecodes te versturen (al hoeft dat natuurlijk niets te zeggen, maar het lijkt wel een enigszins bekend nummer te zijn).

Zelf kreeg ik de Whatsapp-verificatiecode via een of ander onbekend +35 nummer (zelfs nog minder info over te vinden). Dus het kan best nog wel van Whatsapp vandaan komen.

• anandus
  • Niet online
AntonyterHorst schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:09:
[...]

Al is dat bij Whatsapp maar een 'simpele pincode', dus de toegevoegde waarde hiervan zie ik ook niet. Of je moet hem als ouder zelf bewaren zodat je kind niet zo maar Whatsapp kan activeren op een nieuw toestel, of dus een kwaadwillende..
Volgens mij moet je 16 zijn om Whatsapp te mogen gebruiken ;)

• TheFes
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:28
@arnhem026 Heb jij in de whatsapp chat met je zusje een bericht gehad dat haar nummer gewijzigd is? Zo ja, dan lijkt me inderdaad het scenario wat @Dirtyrockers omschrijft aan de hand

• arnhem026
Vermoedelijk is het iemand uit India qua accent. Hij vraagt een geld bedrag van 5000 dollar om het account terug te geven.

[Voor 4% gewijzigd door arnhem026 op 16-11-2018 18:25]

• SMSfreakie
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online
voor 5000 dollar zou ik gewoon een nieuw 06 nummer halen :P

en indien je een abbo hebt deze gewoon op het laagst mogelijke maand bedrag zetten en die kosten voor de rest van de looptijd toe nemen.. is nog altijd goedkoper dan 5K

[Voor 60% gewijzigd door SMSfreakie op 16-11-2018 18:55]

Dell XPS 15-9750, Dell E6440, Dell E6440, Custom homeserver C2750 based, HP EliteDesk G4 705 :7

• Dirtyrockers
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:20
gewoon een nieuwe account aanmaken op het huidige nummer?

• JohanNL
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 01:05
Wat een vreemd gedoe, als het niet mogelijk is met je huidige nummer de toegang tot whatsapp terug te krijgen zou ik ook maar een nieuw nummer aanvragen.
Daarna moet je schoonzusje dan maar al haar contacten inlichten dat ze een nieuw ( whatsapp ) nummer heeft en het oude nummer dus niet meer van haar is.

Totdat dat allemaal geregeld is zou ik diegene uit India aan het lijntje houden door te doen alsof je daadwerkelijk overweegt die 5000 dollar over te maken.
Deze types kunnen erg happig zijn zodra je de indruk wekt dat ze '' beet '' hebben, hiervan kun je gebruik van maken door informatie te ontfutselen.
Wat bijvoorbeeld interessant voor jou kan zijn is door er achter te komen hoe ze het whatsapp nummer over hebben genomen.
5000 dollar is daarnaast ook gewoon wel een erg hoog bedrag voor een whatsapp nummer, dat moeten zij ook wel weten lijkt me, iets zegt me dat ze meer in handen hebben wat zij die 5000 dollar waard vinden.

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• JortvD
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 12-05 23:58
Je zei dat je al contact had gezocht met whatsapp, maar misschien is deze link nog wel handig:
https://faq.whatsapp.com/en/general/24460358

• Kaaswagen
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 01:04
Tip: reset de telefoon naar factory: wie weet wat daar mee aan de hand is

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

• Fornoo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 08-06 20:31
Als het iemand uit India is, direct alle contact verbreken. Je schiet er namelijk niets mee op.

Dan via de suppport van WhatsApp proberen om het eigenaarschap van het account linksom of rechtsom terug te zetten.

Lukt dat niet, dan is dat spijtig maar helaas.

En inderdaad wat gezegd is de veiligheid van de telefoon onderzoeken.

[Voor 12% gewijzigd door Fornoo op 16-11-2018 21:14]

• arnhem026
Zojuist een heel raar gesprek gehad. Ze heeft der code inderdaad weggegeven. Dom dom dom... vet raar in elk geval. Het account is nu in elk geval verwijderd en moeten contact opnemen met Whatsapp.

[16/11/2018, 09:22:25] Hacker 1: Messages to this chat and calls are now secured with end-to-end encryption.
[16/11/2018, 09:22:25] Hacker 1: Hi
[16/11/2018, 09:23:23] Hacker 1: Are You hacker..??
[16/11/2018, 09:23:59] Hacker 1: ??
[16/11/2018, 09:24:04] Ayla Tieten: Shut up & give my account back
[16/11/2018, 09:24:12] Hacker 1: Noo
[16/11/2018, 09:24:18] Ayla Tieten: Why
[16/11/2018, 09:24:37] Hacker 1: I Need 5000$
[16/11/2018, 09:24:39] Hacker 1: Dollar
[16/11/2018, 09:24:51] Ayla Tieten: Funny, but no
[16/11/2018, 09:25:22] Ayla Tieten: Like why r you on my account?
[16/11/2018, 09:25:24] Ayla Tieten: Tell me
[16/11/2018, 09:25:52] Hacker 1: Yes
[16/11/2018, 09:26:04] Ayla Tieten: Thats not the anwser
[16/11/2018, 09:26:18] Ayla Tieten: Tell me
[16/11/2018, 09:27:15] Hacker 1: Missed video call
[16/11/2018, 09:27:39] Hacker 1: Missed video call
[16/11/2018, 09:27:55] Hacker 1: Missed voice call
[16/11/2018, 09:28:16] Hacker 1: Who r u
[16/11/2018, 09:28:43] Hacker 1: <attached: 00000020-PHOTO-2018-11-16-09-28-43.jpg>
[16/11/2018, 09:36:35] Ayla Tieten: What the hell
[16/11/2018, 19:39:13] Hacker 1: Missed voice call
[16/11/2018, 19:36:01] Hacker 1: 😂
[16/11/2018, 19:56:53] Hacker 1: Hi
[16/11/2018, 19:57:13] Ayla Tieten: Hi how are you ?
[16/11/2018, 19:57:21] Hacker 1: Fine..
[16/11/2018, 19:57:25] Ayla Tieten: Nice
[16/11/2018, 19:57:31] Ayla Tieten: What do you want from me ?
[16/11/2018, 19:57:41] Ayla Tieten: Why did you did this ?
[16/11/2018, 19:57:53] Ayla Tieten: Money or ?
[16/11/2018, 19:57:58] Hacker 1: Your number back
[16/11/2018, 19:58:07] Ayla Tieten: Yes i want that
[16/11/2018, 19:58:12] Ayla Tieten: Hack someone else
[16/11/2018, 19:58:19] Ayla Tieten: I just 15 years old
[16/11/2018, 19:58:36] Hacker 1: Oh
[16/11/2018, 19:59:35] Ayla Tieten: So why ?
[16/11/2018, 19:59:44] Ayla Tieten: I did nothing to you
[16/11/2018, 20:00:00] Ayla Tieten: You dont even anwser my questions
[16/11/2018, 20:00:00] Hacker 1: Wait 5 mi
[16/11/2018, 20:00:04] Ayla Tieten: Why ?
[16/11/2018, 20:00:43] Hacker 1: You two number using
[16/11/2018, 20:00:59] Ayla Tieten: Yeah this i a number off a friend
[16/11/2018, 20:01:12] Hacker 1: Ok
[16/11/2018, 20:01:26] Ayla Tieten: But why u dont give it back
[16/11/2018, 20:01:43] Hacker 1: What
[16/11/2018, 20:01:58] Ayla Tieten: I want my number back
[16/11/2018, 20:02:23] Ayla Tieten: Why me ?
[16/11/2018, 20:02:29] Hacker 1: <attached: 00000048-PHOTO-2018-11-16-20-02-29.jpg>
[16/11/2018, 20:02:51] Hacker 1: Pin Code
[16/11/2018, 20:03:00] Ayla Tieten: But how did you get my code ?
[16/11/2018, 20:03:25] Ayla Tieten: And what do you want with the number
[16/11/2018, 20:03:35] Ayla Tieten: You cant do anything with it
[16/11/2018, 20:03:45] Hacker 1: 😄
[16/11/2018, 20:04:03] Hacker 1: Deleted Account
[16/11/2018, 20:04:06] Ayla Tieten: Just anwser. I wont go to the police
[16/11/2018, 20:04:12] Ayla Tieten: Ah you deleted it ?
[16/11/2018, 20:04:12] Hacker 1: It's
[16/11/2018, 20:04:40] Hacker 1: Ohh Really 😂
[16/11/2018, 20:04:53] Ayla Tieten: Yeah
[16/11/2018, 20:05:01] Ayla Tieten: Dont know what to do 😂
[16/11/2018, 20:05:12] Ayla Tieten: Give me just one anwser
[16/11/2018, 20:05:23] Ayla Tieten: How did you get my code ?
[16/11/2018, 20:05:39] Hacker 1: 343445
[16/11/2018, 20:05:50] Ayla Tieten: From the internet or ?
[16/11/2018, 20:06:21] Ayla Tieten: Or other groups
[16/11/2018, 20:06:39] Hacker 1: Send Me Brazil Friends
[16/11/2018, 20:06:50] Ayla Tieten: Thanks
[16/11/2018, 20:06:50] Hacker 1: Your number
[16/11/2018, 20:07:02] Ayla Tieten: From groups apps or ?
[16/11/2018, 20:07:10] Hacker 1: Wait
[16/11/2018, 20:07:43] Hacker 1: +90 530 011 98 09
[16/11/2018, 20:08:00] Hacker 1: +55 21 98361-6848
[16/11/2018, 20:08:21] Hacker 1: Two number

Give Your number 👆🏼
[16/11/2018, 20:08:28] Ayla Tieten: Ah and the code ?
[16/11/2018, 20:08:37] Hacker 1: WhatsApp Number

Can you save
[16/11/2018, 20:09:08] Ayla Tieten: Thank you very much !
[16/11/2018, 20:09:54] Ayla Tieten: But why dickpicks 😂
[16/11/2018, 20:09:55] Hacker 1: Good Night
[16/11/2018, 20:10:39] Hacker 1: Group Link Please
[16/11/2018, 20:10:52] Ayla Tieten: The same ! Thanks.. what group do you want ?
[16/11/2018, 20:11:12] Hacker 1: You join group
[16/11/2018, 20:11:48] Ayla Tieten: Whit a lot of people or an small one ?
[16/11/2018, 20:12:08] Hacker 1: What
[16/11/2018, 20:12:19] Ayla Tieten: You want in a group ?
[16/11/2018, 20:12:22] Ayla Tieten: Its possible
[16/11/2018, 20:12:34] Hacker 1: Any group
[16/11/2018, 20:12:52] Ayla Tieten: I’m gonna search for you give me 10 minutes, okay ?
[16/11/2018, 20:13:03] Hacker 1: Ok
[16/11/2018, 20:13:09] Ayla Tieten: Thanks
[16/11/2018, 20:13:14] Ayla Tieten: You deleted this message.
[16/11/2018, 20:13:37] Hacker 1: Bye
[16/11/2018, 20:13:41] Hacker 1: Here Night
[16/11/2018, 20:17:43] Ayla Tieten:
[16/11/2018, 20:17:49] Ayla Tieten: That one ?
[16/11/2018, 20:17:53] Ayla Tieten: I’m not a Armin
[16/11/2018, 20:17:57] Ayla Tieten: Admin
[16/11/2018, 20:20:21] Ayla Tieten: I saw you join the group
[16/11/2018, 20:20:29] Ayla Tieten: Nice !
[16/11/2018, 20:20:59] Hacker 1: Thanks
[16/11/2018, 20:22:05] Hacker 1: +90 It's hack boy
[16/11/2018, 20:22:13] Hacker 1: Remove Him
[16/11/2018, 20:22:17] Ayla Tieten: I saw it
[16/11/2018, 20:22:27] Ayla Tieten: Sure ?
[16/11/2018, 20:22:40] Hacker 1: 100%
[16/11/2018, 20:23:25] Hacker 1: What is ur country time
[16/11/2018, 20:23:41] Ayla Tieten: 2023
[16/11/2018, 20:23:52] Hacker 1: What
[16/11/2018, 20:23:57] Ayla Tieten: 20:23
[16/11/2018, 20:24:11] Ayla Tieten: Or 08:23 pm
[16/11/2018, 20:24:17] Hacker 1: 8:24 Am
[16/11/2018, 20:24:27] Ayla Tieten: In the evening
[16/11/2018, 20:24:50] Hacker 1: Morning
[16/11/2018, 20:25:08] Ayla Tieten: Oh thanks. Its now evening
[16/11/2018, 20:25:15] Hacker 1: Ok
[16/11/2018, 20:25:42] Ayla Tieten: But please dont hack me anymore okay ?
[16/11/2018, 20:25:52] Hacker 1: Ok
[16/11/2018, 20:26:16] Ayla Tieten: Thanks
[16/11/2018, 20:26:25] Hacker 1: Most Welcome
[16/11/2018, 20:26:32] Hacker 1: 🤝🏻👏🏻
[16/11/2018, 20:26:39] Ayla Tieten: Haha !
[16/11/2018, 20:26:58] Ayla Tieten: This is a weird conversation 😂
[16/11/2018, 20:27:02] Hacker 1: Remove Him +90

Really Hacker Boy
[16/11/2018, 20:27:23] Ayla Tieten: They dont want it
[16/11/2018, 20:27:56] Hacker 1: What ur name
[16/11/2018, 20:28:07] Ayla Tieten: Alicia
[16/11/2018, 20:28:25] Hacker 1: Your Old Number Pin Set
[16/11/2018, 20:28:31] Hacker 1: Screenshot Picture
[16/11/2018, 20:28:48] Ayla Tieten: ?
[16/11/2018, 20:28:54] Hacker 1: No
[16/11/2018, 20:29:00] Hacker 1: I Ask +90
[16/11/2018, 20:29:22] Hacker 1: Screenshot Picture
[16/11/2018, 20:29:34] Ayla Tieten: Dont understand it
[16/11/2018, 20:29:36] Ayla Tieten: Sorry
[16/11/2018, 20:29:49] Hacker 1: This message was deleted.
[16/11/2018, 20:30:23] Hacker 1: <attached: 00000135-PHOTO-2018-11-16-20-30-23.jpg>
[16/11/2018, 20:30:36] Ayla Tieten: <attached: 00000136-PHOTO-2018-11-16-20-30-35.jpg>
[16/11/2018, 20:30:46] Ayla Tieten: That one ?
[16/11/2018, 20:30:52] Hacker 1: No
[16/11/2018, 20:30:54] Hacker 1: Your
[16/11/2018, 20:31:00] Ayla Tieten: You want mine ?
[16/11/2018, 20:32:31] Hacker 1: <attached: 00000141-PHOTO-2018-11-16-20-32-31.jpg>
[16/11/2018, 20:32:58] Ayla Tieten: I dont have one
[16/11/2018, 20:33:12] Hacker 1: Pin Code I have
[16/11/2018, 20:33:26] Ayla Tieten: From my nuner or this one ?
[16/11/2018, 20:33:42] Hacker 1: What
[16/11/2018, 20:33:48] Hacker 1: Good Night
[16/11/2018, 20:33:59] Hacker 1: Tomorrow I going to office
[16/11/2018, 20:34:10] Ayla Tieten: Which Office ?
[16/11/2018, 20:34:22] Hacker 1: Garments Factory
[16/11/2018, 20:34:31] Ayla Tieten: What is that ?
[16/11/2018, 20:34:40] Hacker 1: Jacket And Pant
[16/11/2018, 20:35:19] Ayla Tieten: Oh do you work there ?
[16/11/2018, 20:35:28] Hacker 1: Yes
[16/11/2018, 20:35:32] Ayla Tieten: They didnt pay enough
[16/11/2018, 20:35:53] Ayla Tieten: So thats the reason that you hack ? 😂

Hij heeft in de groepsapp meerdere mensen te pakken gehad. Hij heeft toen hij het account in gebruik genomen heeft, een 2 factor verificatie ingesteld. Door die manier konden we niets meer. Wel slim !

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

[16/11/2018, 20:37:47] Ayla Tieten: Good Night
[16/11/2018, 20:41:14] Ayla Tieten: +31 6 2536xx34
[16/11/2018, 20:41:27] Ayla Tieten: Do you also have this number ?
[16/11/2018, 20:48:02] Ayla Tieten: I dont want that one back. Just a question
En nou wil je dat we hier met z'n allen naar dát nummer gaan bellen? 8)7

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• arnhem026
wimmel_1 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:29:
[...]

En nou wil je dat we hier met z'n allen naar dát nummer gaan bellen? 8)7
Neu. Meer de afloop laten weten.

• Fornoo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 08-06 20:31
Wat een kansloos gesprek haha. Beide een beetje sneu eerlijk gezegd man man man...

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

arnhem026 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:33:
[...]

Neu. Meer de afloop laten weten.
Je had dat stukje tekst zelf al weer verwijderd dus ik heb 't nummer ook maar even gedeeltelijk gemaskeerd ;)

Ninja-Edit 4 The Win >:)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• arnhem026
wimmel_1 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:34:
[...]

Je had dat stukje tekst zelf al weer verwijderd dus ik heb 't nummer ook maar even gedeeltelijk gemaskeerd ;)

Ninja-Edit 4 The Win >:)
Haha jij was wel heel snel 😅

• eric.1
Belangrijkste vraag; wat heeft ze hiervan geleerd :P?

• arnhem026
eric.1 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:42:
Belangrijkste vraag; wat heeft ze hiervan geleerd :P?
Ik zou zeggen veel... maar denk 0,0, niks... 😂😂

• BFmango
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 17:57
Hedde drugs op of zo?

Wat een raar topique.

• Patientzero
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 16:43
Popcorn time

• arnhem026
BFmango schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 21:48:
Hedde drugs op of zo?

Wat een raar topique.
Neu. Geen drugs.. al is dit wel een paddo gesprek...

• ZeroMinded
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 23:12
Check t iCloud /Apple account . Je kan namelijk sms berichten via iCloud syncen naar andere apparaten. Als haar Apple account bemachtigd is dan is t allemaal natuurlijk vrij makkelijk te verklaren.

T kan geen kwaad om wat wachtwoorden te resetten.

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Geef haar maar gewoon een dumbtelefoon. En een cursus "Hoe ga ik veilig met internet om, enz"

Anoniem: 1031525

https://radar.avrotros.nl...cht-over-verificatiecode/

"Wat kun je doen?
Als cybercriminelen toegang hebben tot jouw WhatsApp-account, verwijder dan de app en installeer 'm opnieuw, adviseert Lastdrager. Je krijgt dan weer een verificatiecode om de toepassing aan jouw nummer te koppelen. Let wel: het kan zijn dat je WhatsApp-gesprekken dan worden verwijderd."

In het kader van "zit de stekker wel in het stopcontact?": heb je dit al geprobeerd?

• arnhem026
Alles gedaan. Wachten op enige actie van whatsapp.

• Mel33
arnhem026 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 21:23:
Alles gedaan. Wachten op enige actie van whatsapp.
Al meer nieuws?

• Maxxi
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23-04 11:50
AntonyterHorst schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 16:09:
[...]

Want een simpele pincode van 6 cijfers is niet voldoende?

• alltechguy
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 17-01-2019
u kunt een bericht verwijderen door eenvoudigweg te selecteren en verwijderen te kiezen in de opties. Je kunt hier ook kijken hoe je de WhatsApp-handleiding gebruikt
How to use whatsapp
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True