Geachte,
Mijn naam is molb , werknemer bij een een bedrijf dat software / licenties verkoopt aan grotere bedrijven.
Het bedrijf waar ik voor werk is opzoek naar nieuwe software voor het beheren van deze software en licenties. De reden dat we opzoek zijn naar wat nieuws is omdat de zelfgemaakte software die we huidig gebruiken niet makkelijk is in gebruik en onoverzichtelijk is.
De volgende punten zouden we graag terugzien in de software:
- Naam product
- Verkocht aan
- Inkoop prijs
- Verkoop prijs
- Verloop Datum
(- Cloud)
Ik heb het punt "Cloud" tussen aanhalingstekens gezet omdat onze voorkeur hier heen gaat.
Ik ben opzoek geweest naar zowel oplossingen lokaal als in de Cloud.
Helaas beide keren zonder succes ..
Hierom graag uw hulp ..
Ik ben nieuw op het Fora van tweakers dus indien u tips heeft , er dingen zijn die ik ben vergeten of u andere vragen heeft hoor ik het graag!
Ik hoop hier samen met het de community van tweakers uit te komen !!
Met vriendelijke groet,
molb
Mijn naam is molb , werknemer bij een een bedrijf dat software / licenties verkoopt aan grotere bedrijven.
Het bedrijf waar ik voor werk is opzoek naar nieuwe software voor het beheren van deze software en licenties. De reden dat we opzoek zijn naar wat nieuws is omdat de zelfgemaakte software die we huidig gebruiken niet makkelijk is in gebruik en onoverzichtelijk is.
De volgende punten zouden we graag terugzien in de software:
- Naam product
- Verkocht aan
- Inkoop prijs
- Verkoop prijs
- Verloop Datum
(- Cloud)
Ik heb het punt "Cloud" tussen aanhalingstekens gezet omdat onze voorkeur hier heen gaat.
Ik ben opzoek geweest naar zowel oplossingen lokaal als in de Cloud.
Helaas beide keren zonder succes ..
Hierom graag uw hulp ..
Ik ben nieuw op het Fora van tweakers dus indien u tips heeft , er dingen zijn die ik ben vergeten of u andere vragen heeft hoor ik het graag!
Ik hoop hier samen met het de community van tweakers uit te komen !!
Met vriendelijke groet,
molb