Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Chrome werkt niet of traag, andere browsers wel

Pagina: 1
Acties:

• YoshiBignose
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13-06 10:30
Ik heb een nieuwe pc gebouwd met een MSI B360 moederbord. In eerste instantie deed het internet het niet dus heb ik de netwerkdrivers geïnstalleerd, toen werkte het wel en kon gewoon m'n virusscanner updaten enzo maar browsen werkte niet. Wat windows updates gedraaid, drivers opnieuw geinstalleerd en google DNS geprobeerd en uiteindelijk werkt browsen ook maar alleen op edge en firefox.

Bij chrome werkt het niet of heel traag (ongeveer 60 sec. voor een site opent). Vreemde is dat google of youtube wel werken. Zal het toch iets met DNS te maken hebben omdat dat hun servers zijn?? Bij m'n netwerkinstellingen heb ik nu helemaal niets meer ingevuld en ik kan bij chrome bij die proxyinstellingen ook niks vinden...

Facts don't care about your feelings

• Shiver87
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-06 22:02
Hi, ik heb nu hetzelfde probleem met een MSI B450 Gaming Plus moederbord. Hoe heb jij dit opgelost?

Ik heb Chrome al gedeïnstalleerd, de bios geüpdate, probleem oplosser gedaan..

Hoor het graag!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True