Ik heb een nieuwe pc gebouwd met een MSI B360 moederbord. In eerste instantie deed het internet het niet dus heb ik de netwerkdrivers geïnstalleerd, toen werkte het wel en kon gewoon m'n virusscanner updaten enzo maar browsen werkte niet. Wat windows updates gedraaid, drivers opnieuw geinstalleerd en google DNS geprobeerd en uiteindelijk werkt browsen ook maar alleen op edge en firefox.
Bij chrome werkt het niet of heel traag (ongeveer 60 sec. voor een site opent). Vreemde is dat google of youtube wel werken. Zal het toch iets met DNS te maken hebben omdat dat hun servers zijn?? Bij m'n netwerkinstellingen heb ik nu helemaal niets meer ingevuld en ik kan bij chrome bij die proxyinstellingen ook niks vinden...
Bij chrome werkt het niet of heel traag (ongeveer 60 sec. voor een site opent). Vreemde is dat google of youtube wel werken. Zal het toch iets met DNS te maken hebben omdat dat hun servers zijn?? Bij m'n netwerkinstellingen heb ik nu helemaal niets meer ingevuld en ik kan bij chrome bij die proxyinstellingen ook niks vinden...
Facts don't care about your feelings