Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jeff3456
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 17-01 18:34
Ik ben opzoek naar een goede app cloner. de app cloner die ik gebruikte is helaas uit de google play store verwijderd (geen idee waarom). Dit was app cloner van applisto. Deze app was zo goed omdat hij 100% werkte alsof het de orginele app was. Ook de grootte van de app was goed, het was maar 2 mb groter dan de orginele app.

ik heb zon 30 apps geprobeerd en ze hebben allemaal hun problemen.
- ze werken niet
- enorm langzaam
- elke keer een 30 seconden advertentie
- een app inclusief launcher
- een grootte van 500-600 mb

op dit moment gebruik ik bluestacks, maar bluestacks zit op mijn laptop, die heb ik natuurlijk niet altijd bij me.
uiteindelijk wil ik mijn tweede clash of clans account op mijn eigen telefoon kunnen gebruiken, daarvoor heb ik de app cloner nodig

weet iemand een goede app cloner? hoeft niet per se van de google store

alvast bedankt!!

Beste antwoord (via jeff3456 op 21-11-2018 16:02)

• PinokkioTV
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 21:50
jeff3456 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:08:
[...]

ehm de app vraag om mijn mobiel te versleutelen en dit vond ik op hun site;
This beta version may be dangerous on some Android devices, it may cause boot-loop and even brick your device. The purpose of closed beta exclusive for advanced users is to widely test and improve the device compatibility. Don’t install it on your daily device and remember to BACKUP FIRST bron; https://island.oasisfeng.com/

ik neem liever niet het risico om deze app te gebruiken, maar toch bedankt voor de surgestie👍
Ik gebruik de app al ruim een jaar, nu ook op mijn Nokia 7+ met Android 9. Nog nooit gedoe mee gehad. De oprechtheid in deze disclaimer zegt misschien ook iets over de ontwikkelaar. App bevalt echt heel goed en nee, ik heb geen commercieel of ander belang :))

In de bijsluiter van Paracetamol staat ook dat “hoofdpijn” een bijwerking kan zijn ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Alle reacties

• -36-
  • Laatst online: 22-06 10:41

-36-

Trust me. I'm an amateur

Hoezo is apk downloaden van de appcloner site geen optie? https://appcloner.app/

[Voor 60% gewijzigd door -36- op 16-11-2018 00:07]

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
-36- schreef op donderdag 15 november 2018 @ 23:59:
Hoezo is apk downloaden van de appcloner site geen optie? https://appcloner.app/
Zo te zien bestaat die site pas sinds kort omdat de app uit de Google Play Store verbannen is:
This is the new home of App Cloner after the Google Play Store suspension.
;)

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• jeff3456
thnx, ik heb de apk van de site gedownload. Helaas werkt het niet om clash of clans te clonen. Dit is het geval sinds de Halloween update van clash. Ik hoop dat ze de app cloner gaan updaten hiervoor. Iemand nog alternatieven?

Heeft iemand eigenlijk een idee waarom deze app niet in de app store mag? het is toch juist handig om meerdere accounts op 1 telefoon te kunnen hebben. bijvoorbeeld voor werk en prive.

• PinokkioTV
Ik gebruik hiervoor de app Island.

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
jeff3456 schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:47:
[...] Heeft iemand eigenlijk een idee waarom deze app niet in de app store mag? het is toch juist handig om meerdere accounts op 1 telefoon te kunnen hebben. bijvoorbeeld voor werk en prive.
Als de appmakers die functionaliteit (meerdere accounts) hadden willen bieden hadden ze het zelf wel ingebakken ;) Kortom, het is gewoon tegen de regels van de Play Store in.

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• jeff3456
PinokkioTV schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:25:
Ik gebruik hiervoor de app Island.
This beta version may be dangerous on some Android devices, it may cause boot-loop and even brick your device. The purpose of closed beta exclusive for advanced users is to widely test and improve the device compatibility. Don’t install it on your daily device and remember to BACKUP FIRST bron; https://island.oasisfeng.com/

ik neem liever niet het risico om deze app te gebruiken, maar toch bedankt voor de surgestie👍

• Ryan_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:27
-36- schreef op donderdag 15 november 2018 @ 23:59:
Ik gebruik deze app ook. Werkt perfect voor mij benodigdheden.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• PinokkioTV
jeff3456 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:08:
[...]

Ik gebruik de app al ruim een jaar, nu ook op mijn Nokia 7+ met Android 9. Nog nooit gedoe mee gehad. De oprechtheid in deze disclaimer zegt misschien ook iets over de ontwikkelaar. App bevalt echt heel goed en nee, ik heb geen commercieel of ander belang :))

In de bijsluiter van Paracetamol staat ook dat “hoofdpijn” een bijwerking kan zijn ...

• jeff3456
PinokkioTV schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:35:
[...]

okee thnx, ik zal er nog even over nadenken, maar denk wel dat ik deze app ga gebruiken

• Fixers
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 24-12-2019

Fixers

Princess Charming

Ryan_ schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:11:
[...]

Ik gebruik deze app ook. Werkt perfect voor mij benodigdheden.
Ook voor het Clonen van Whatsapp? Ik kreeg namelijk een melding in de originele appcloner (nog uit de play store) dat ze Whatsapp niet meer kunnen klonen. Dat staat op die site er ook bij.

• Ryan_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:27
Fixers schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 07:41:
[...]

Ook voor het Clonen van Whatsapp? Ik kreeg namelijk een melding in de originele appcloner (nog uit de play store) dat ze Whatsapp niet meer kunnen klonen. Dat staat op die site er ook bij.
Nee, WhatsApp werkt inderdaad niet. Voor het clonen van WhatsApp gebruik ik Secure Folder van Samsung zelf. Geen idee of het werkt voor andere merken Android's.

Secure Folder maakt een container in Android zodat je bijvoorbeeld werk en privé gescheiden kan houden. Het functioneert als een andere (tweede) telefoon.

Erg handig en het werkt prima. Notificaties krijg je ook gewoon binnen. Deze kan je ook uitzetten.

• PinokkioTV
Fixers schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 07:41:
[...]

Ik heb twee Whatsapp accounts op 1 telefoon dankzij Island.

• soskes
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22:46
Persoonlijk gebruik ik Shelter om mijn werk en prive gescheiden te kunnen houden. Top app.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True