Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[bug] Einde lijst, maar toch "Volgende pagina"-knop?

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

• Pazzi
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23:16

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Topicstarter
Misschien slechts een schoonheidsfoutje, maar toch:

Mijn topics heeft een "Volgende pagina"-knop. Wanneer ik op de laatste pagina van de lijst ben, staat er nog steeds een "Volgende pagina"-knop. Die geeft de volgende, volledig logische, foutmelding:

Niet gevonden

Deze pagina bestaat niet (of de gebruiker heeft geen reacties geplaatst).
(interne identificatie: user::get_userpostings::no_messages_found)

Zowel Firefox 63.0.1 als IE 11.407.17134.0 op Windows 10 1803 geven dit resultaat.

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 09:31

crisp

Devver

Pixelated

Dat komt waarschijnlijk door berichten die voor jou niet meer toegankelijk zijn :)

Intentionally left blank

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 09:18

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Nee, ik heb het ook als ik naar zijn laatste pagina ga en ik kan bij alles wat hij geplaatst heeft. :P

Sowieso zou https://gathering.tweaker...es?data[page]=2&limit=999 geen volgende pagina moeten hebben.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad een bugje :) Lokaal opgelost, dus komt met de volgende release mee :)

Intentionally left blank

• Pazzi
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23:16

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Topicstarter
Top, thanks! :)

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Nu gefixed dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True