Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Ik ben absoluut geen printergebruiker maar als beheerder heb ik in mijn loopbaan aardige hekel gekregen aan de software van Xerox's. Geen idee hoe Canon dit doet! Maar ik haat printers tot op het bot! Dus ik zou er geen nemen 
Maar dat zou ik dus ook even meenemen, de kwaliteit van de drivers en de admin panels.

Maar dat zou ik dus ook even meenemen, de kwaliteit van de drivers en de admin panels.
[Voor 22% gewijzigd door Room42 op 15-11-2018 23:17]
Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.
1) Wat was hier onduidelijk aan?
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!
Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA
2) CAA beleid
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!
Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA
2) CAA beleid
Bij dezen.Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Soittakaa Paranoid!
Dit topic is gesloten.