Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Workstation en games RTS, platform, shooter.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs systeem 1100 euro (videokaart heb ik al)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, MSI GeForce GTX 1080 GAMING+ 8
Ja, eventueel nog 1 Hybride schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snel, toekomstgerichte onderdelen en visueel aantrekkelijkheid ivm case
Ga je overklokken?
In eerste instantie wil ik het systeem op de standaard instellingen draaien.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen mijn 1100 euro budget. Ik wil ook weten hoe ik deze build kan aanpassen naar een Micro ATX case en of dat slim is qua warmte etc. en of de videokaart daar goed inpast en of er nog 1 ruimte is voor 1 hybride harddisk.
Is het nog handig om Samsung B-die geheugen in te zetten icm AMD Ryzen processor?
Welk scherm kan ik het beste kopen? Ik heb nog 2 Iiyama schermen uit 2015. Maar misschien dat voor de games een goed scherm nodig is.
Alvast bedankt voor jullie tips!
PS: hier nog Tweakers in de omgeving Amsterdam of Haarlem die het leuk vinden om onder het genot van een speciaal biertje hem samen te monteren?
Workstation en games RTS, platform, shooter.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs systeem 1100 euro (videokaart heb ik al)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, MSI GeForce GTX 1080 GAMING+ 8
Ja, eventueel nog 1 Hybride schijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snel, toekomstgerichte onderdelen en visueel aantrekkelijkheid ivm case
Ga je overklokken?
In eerste instantie wil ik het systeem op de standaard instellingen draaien.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen mijn 1100 euro budget. Ik wil ook weten hoe ik deze build kan aanpassen naar een Micro ATX case en of dat slim is qua warmte etc. en of de videokaart daar goed inpast en of er nog 1 ruimte is voor 1 hybride harddisk.
Is het nog handig om Samsung B-die geheugen in te zetten icm AMD Ryzen processor?
Welk scherm kan ik het beste kopen? Ik heb nog 2 Iiyama schermen uit 2015. Maar misschien dat voor de games een goed scherm nodig is.
Alvast bedankt voor jullie tips!

PS: hier nog Tweakers in de omgeving Amsterdam of Haarlem die het leuk vinden om onder het genot van een speciaal biertje hem samen te monteren?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 325,49 | € 325,49 |
1 | MSI X470 Gaming Plus | € 123,50 | € 123,50 |
1 | Fractal Design Define C TG | € 84,91 | € 84,91 |
1 | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 74,- | € 74,- |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 125,50 | € 125,50 |
1 | Corsair RM550x (2018) | € 89,50 | € 89,50 |
1 | Crucial MX500 m.2 500GB | € 80,50 | € 80,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 903,40 |