Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Reparatie

Pagina: 1
Acties:

• Jorn sprakel
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 15-11-2018
Hallo mijn camera van mn iphone x was kapot en heb een reparatie verzoek aan gevraagd bij apple. Ik heb inmiddels een doosje ontvangen van apple om hem optesturen. Nu wou ik vanavond mijn telefoon gereed maken voor verzending om hem morgen ochtend gelijk voor mijn werk op te sturen.
Ik snap er alleen niks van er zit wel een boekje bij maar niet alles staat daar in , ik heb bijvoorbeeld 2 stickers (waarop je kunt schrijven weetjewel) erbij ontvangen waarbij ik geen flauw idee heb wat ik er mee moet doen.
Misschien moet ik er mn naam of zoiets opschrijven of mn serie nummer?
Iemand ervaring?

• SJORSGEMERT
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20-03 16:17
meestal moet je de sticker op de doos plakken en die dan afgeven bij post nl daar staat meestal een code op waar die heen verzonden moet worden en die andere sticker moet je jou adres gegevens opzetten dan kunnen ze hem terug sturen denk ik

mvg rob van stiphout

SJORSGEMERT wijzigde deze reactie 15-11-2018 21:44 (17%)

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Jorn sprakel schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:38:
Hallo mijn camera van mn iphone x was kapot en heb een reparatie verzoek aan gevraagd bij apple. Ik heb inmiddels een doosje ontvangen van apple om hem optesturen. Nu wou ik vanavond mijn telefoon gereed maken voor verzending om hem morgen ochtend gelijk voor mijn werk op te sturen.
Ik snap er alleen niks van er zit wel een boekje bij maar niet alles staat daar in , ik heb bijvoorbeeld 2 stickers (waarop je kunt schrijven weetjewel) erbij ontvangen waarbij ik geen flauw idee heb wat ik er mee moet doen.
Misschien moet ik er mn naam of zoiets opschrijven of mn serie nummer?
Iemand ervaring?
https://www.apple.com/nl/contact/

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Jorn sprakel
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 15-11-2018
Ik heb al zon ups zak met adres erbij gekregen ik hem moet opsturen dus ik hoef het pakketje niet naar postNL te brengen.
Ik wil morgen wel contact opnemen met apple maar dan zou ik het alleen niet meer redden om hem morgen op te sturen.

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Je krijgt 1.) Een mail met verzendinstructies 2.) Er zit meestal zo'n klein boekje bij met een rood Apple logo waar ook nog eens instaat wat je precies moet doen. (Als dat het boekje is waar je het over hebt met "er staat niets in", dan heb je het denk ik niet goed gelezen? Staat haarfijn uitgelegd wat je moet doen, gewoon die instructies volgen en klaar :P)

Neem die even door en je vraag is beantwoord. ;)
Overigens, volgens mij kan je dat pakketje eventueel zelfs laten *ophalen* door UPS op het adres en tijdstip van keuze. Afijn.

Beetje lui trouwens, als je ff op Google intikt "apple retourinstructies" kom je ook al een heel eind. ;) Als ik jou was zou ik de ontvangen instructies maar even heel goed doornemen, want als je hem bijvoorbeeld opstuurt met Find my iPhone nog ingeschakeld dan krijg je gezeik...

Enfin, voor de volgende die weigert zelf even goed te Google'en komt dit topic misschien omhoog.
Hiero: https://support.apple.com/nl-nl/HT201557 ("Voordat je je apparaat opstuurt")

WhatsappHack wijzigde deze reactie 15-11-2018 22:50 (33%)

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True