Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop budget 500-600 eu.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• lennart70
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22-01 22:10
Hoi allemaal, kunnen jullie mij helpen met een laptop voor mijn vriendin? Alvast bedankt!

Wat ga je met je laptop doen?
Is voor studie en netflix.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Surfen, mailen, word/powerpoint, fotos bekijken (niet bewerken), netflixen. Windows,dus geen mac.

Wat is je budget?
500-600 eu

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja van plan laptop mee te nemen in het OV gebruiken, moet voldoen aan goede batterij, niet één die zomaar leeg loopt of na 3 uur ermee ophoudt. Dit zijn echt de belangrijkste punten: klein en goede batterij

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zelf dacht aan Asus, HP, Lenovo. Wat denken jullie?

Ik zelf had al een beetje research gedaan en kwam op deze vier uit:

Vergelijkingstabel vergelijkingstabel #1

Alvast bedankt!

Gr Len

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dan zijn we er snel uit? reviews: Laptop Best Buy Guide - Oktober 2018 Lenovo it is :)

Even zijdelings; persoonlijk vind ik HWi vervelend lezen; is het voor een volgende keer teveel gevraagd om een T.net-tabelletje te posten?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• lennart70
Welke Lenovo @MAX3400 en waarom?

[Voor 19% gewijzigd door lennart70 op 15-11-2018 21:20]

• MAX3400

MAX3400

De Yoga 530 is een betaalbare laptop met weinig concessies. Je krijgt een ssd, een goed ips-scherm en een vlotte processor. Dat alles zit in een behoorlijk stevige behuizing. De AMD-versie heeft een wat matige accuduur. Als je dat belangrijk vindt, is het aan te raden om wat meer uit te geven voor de Intel-versie, die het op dat vlak beter doet.
Tja, ik ben sowieso Intel-fan en gebruik mijn laptops (werk en prive) in totaal 10 tot 11 uur op een dag...

• lennart70
@MAX3400 Dankje en welke zou je aanraden zonder touchscreen?

• Nuccie
  • Registratie: augustus 2015
  • Niet online
Onder de 600 euro met een i5-8250U en 8GB ram, gewicht 1,47 kg:

pricewatch: HP 14-ck0950nd

• NikhilK
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 16-06 20:13
Ik zie dat je 2 laptops van hp in je vergelijkingslijst hebt. Als student krijg je korting op hp via de HPstore. Dit kan flinke korting zijn. Je kan een account maken met school mailadres.
https://store.hp.com/NetherlandsStore/Merch/Default.aspx

Bekijk plaatje waar je studentstore vindt : https://i.imgur.com/CR3v66w.png
Korting zie je pas als je ingelogd bent als student.

• lennart70
@MAX3400 ik hoor vaak dat 3 cel batterijen maar 2-3 uur mee gaan...Wat voor laptop heb jij als ik vragen mag?

• MAX3400

MAX3400

Heb pricewatch: HP ProBook 440 G5 2RS30EA privé en die via V&A kunnen aanschaffen, helemaal nieuw voor het budget waar jij nu ook een laptop in zoekt.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True