• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-03 15:26
Weet iemand een site waar je online horloges kan bestellen?

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03 14:45

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Verwijderd

je kunt toch ook gewoon ff de stad ingaan naar de juwelier :)

• mickael
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 23:08

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-03 10:23

4POX

Everybody is wired

Op maandag 23 juli 2001 11:58 schreef SilverBolt het volgende:
je kunt toch ook gewoon ff de stad ingaan naar de juwelier :)
Neeh man, De zon schijnt :)

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 12:05 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Weet iemand een site waar je online horloges kan bestellen?
Is de feel van een horloge niet meer belangrijk!?

Verwijderd

Bij de meeste wat duurdere merken (Breitling, Omega, Rolex, Tag Heuer, etc.) staat expliciet op hun website vermeld dat internetverkopers geen geauthoriseerde dealers zijn :)

• Autonoesis
  • Laatst online: 00:17
Op dinsdag 24 juli 2001 00:18 schreef johnny appleseed het volgende:
Bij de meeste wat duurdere merken (Breitling, Omega, Rolex, Tag Heuer, etc.) staat expliciet op hun website vermeld dat internetverkopers geen geauthoriseerde dealers zijn :)
Hehe lijkt ook zo raar he als tnt komt Hallo we hebben een pakje voor U van 100000 gulden !!!

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 00:54 schreef -AuTnoR- het volgende:

[..]

Hehe lijkt ook zo raar he als tnt komt Hallo we hebben een pakje voor U van 100000 gulden !!!
Ach, die dingen zijn toch ook bezorgd bij de juweliers, dus dat valt wel mee :)
Maar het lijkt me dat je - zelfs als je stinkend rijk bent - toch op je gemak je keuze wilt maken voor zo'n horloge.

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 00:54 schreef -AuTnoR- het volgende:

[..]

hmm daar heb je anders een best horloge voor !

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 13:32 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

hmm daar heb je anders een best horloge voor !
Hehe...
De meeste horloges boven de 6 á 7000 gulden beginnen IMO oerlelijk te worden, aangezien de waarde opgekrikt wordt met diamantjes en goud en platina en weet ik veel wat allemaal :)

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 13:34 schreef johnny appleseed het volgende:

Hehe...
De meeste horloges boven de 6 á 7000 gulden beginnen IMO oerlelijk te worden, aangezien de waarde opgekrikt wordt met diamantjes en goud en platina en weet ik veel wat allemaal :)
Het kan ook anders...
je hebt nog altijd designers die wel duur
zijn, maar een 'goedkoop' horloge maken... :)

• Autonoesis
  • Laatst online: 00:17
vind horloges alleen maar ondingen ze zitten alleen maar in de weg en ze zijn er alleen maar voor de tijd !! en elke tweaker heeft een gsm bijzich en daar zit toch ook tijd op ! alleen kun je er veel meer mee

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Op dinsdag 24 juli 2001 13:43 schreef -AuTnoR- het volgende:
vind horloges alleen maar ondingen ze zitten alleen maar in de weg en ze zijn er alleen maar voor de tijd !! en elke tweaker heeft een gsm bijzich en daar zit toch ook tijd op ! alleen kun je er veel meer mee
Helemaal meej eens,..ik draag ook al geen horloge meer sinds ik een mobiel heb,....

weet je wat voor pc je kan kopen voor 5000 piekjes?? :9 :9

Verwijderd

Ik heb mijn Breitling in Duitsland gekocht. (Eigenlijk heeft mijn vader die voor mij gekocht).

Offtopic>

Weet iemand een winkel in de buurt van Enschede waar ze Oakley zonnebrillen verkopen ik zoek namelijk een Oakley Straight Jacket kleur: cobalt - lens: +red - iridium. Ik bestel ze liever niet op internet, want ik moet ze gewoon irl zien en passen.

BTW eigenlijk is mijn hele reply offtopic, sorry :)

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op dinsdag 24 juli 2001 13:43 schreef -AuTnoR- het volgende:
en elke tweaker heeft een gsm bijzich en daar zit toch ook tijd op
tsja, ik werd er na een paar jaar juist doodziek van om elke keer die telefoon uit mn zak te halen en heb daarom een mooie aluminium Swatch Irony gekocht. Weegt ook niks en is nog trendy ook :)

Verwijderd

Luie Kont!
kun je niet beter de stad in gaan?

Als ik je een tip mag geven, SEIKO heeft kenetic horloges om te zoenen.. Alleen gaat dat boven mijn budget...

Afbeeldingslocatie: http://www.seiko-corp.co.jp/Kinetic/watches/images/egSKH293big.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.seiko-corp.co.jp/Kinetic/watches/images/egSKH299big.gif
Pagina: 1