Vraag

• KuuleBru
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-01 15:13
Ik zoek een telefoon rond de 400 euro, ik had eerst een Wileyfox Swift (€150) en die laat zeker zijn ouderdom zien. Ik zit al een tijdje in de pricewatch te kijken maar ik weet na lang zoeken nog steeds niet welke telefoon nou echt voor mij is.

Wat voor mij belangrijk is:
- een mooi scherm
- een snelle processor (ik wil hem het liefst ook 3 jaar goed kunnen gebruiken)
- de looks zijn voor mij belangrijk aangezien ik een grote mierenbeminnaar ben, het maakt mij niet uit als hij plastic of glas is als hij er maar mooi uitziet (het liefst geen notch :) )
- een goede accu waar ik makkelijk de dag mee doorkom
- een goede vingerafdrukscanner die snel is en op een goede plek zit

Ik gebruik de telefoon voornamelijk voor Youtube, webbrowsen en af en toe een spelletje, heel basis gebruik maar als ik een telefoon heb die meer kan dan mijn oude zal ik hem waarschijnlijk meer gebruiken

De Pocophone F1 is zeker een die ik overweeg, de minpunten (voor mij) zijn is het lcd scherm, de notch en de grote "kin", de Samsung Galaxy A7 overweeg ik ook maar ik ben bang dat deze snel zal verouderen.
Ook de S8 overweeg ik maar de vingerafdrukscanner is volgens mijn ontzettend goede onderzoek niet zo goed (langzaam en op de verkeerde plek). Ook de S9 en heb ik bekeken maar ik vind €500 voor een telefoon wel wat veel...

(Alvast) Super bedankt _/-\o_

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-01 16:08
De F1 mist ook NFC, maar is wel het snelste in je budget. En wat betreft LCD, anders wordt het Samsung.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee