Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

wat is de beste webhoster voor mij beginnende programmeur

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views

Vraag

• Fau500
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 14-07-2019
Ik wil graag een eigen blog maken van scratch, dus ik wil de code voor mijn website zelf schrijven. Ik zie nu allerlei hostpakketten op internet, de een duurder dan de ander. Ik wil niet onnodig geld uitgeven. Ik heb geen idee hoeveel ruimte ik nodig heb etc. Kan een ervaren persoon hier mij adviseren welke hoster en pakket bij mijn wens aansluit?

Alvast vriendelijk bedankt! :

Alle reacties

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Waarom zoek je publieke hosting terwijl je je hele site nog moet bouwen? Zet lekker lokaal een webservertje op en ontwikkel daarop. Pak een Github, Bitbucket of Gitlab accountje voor je Git repository en gaan met die banaan.

Pas als je site echt productierijp is (lees: veilig genoeg om publiek te hosten) ga je op zoek naar je publieke webhostingpartij. Dan weet je tegen die tijd ook wat je nodig hebt aan resources.
Fau500 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:22:
[...] Ik wil niet onnodig geld uitgeven. [...]
Ik bedoel maar ;)

[Voor 17% gewijzigd door u34186 op 15-11-2018 17:26]

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• borft
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:54
Als ik jou was zou ik eerste je blog bouwen (die kan je gewoon lokaal hosten). en dan daarna beslissen wat je eisen aan een hoster zijn.

• Fau500
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 14-07-2019
Evanescent schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:25:
Waarom zoek je publieke hosting terwijl je je hele site nog moet bouwen? Zet lekker lokaal een webservertje op en ontwikkel daarop. Pak een Github, Bitbucket of Gitlab accountje voor je Git repository en gaan met die banaan.

Pas als je site echt productierijp is (lees: veilig genoeg om publiek te hosten) ga je op zoek naar je publieke webhostingpartij. Dan weet je tegen die tijd ook wat je nodig hebt aan resources.

[...]

Ik bedoel maar ;)
Zo kom ik nog achter zaken, ik zal dan die zaken bekijken die je adviseert, bedankt!
Als ik niet begrijp wat ik precies moet doen zal ik weer posten.

• f3bruary
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 20-06 20:42
RPI3 + NGINX + NEOVIM (don't judge me)

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Dat maak ik zelf wel uit :+

De pest met dit soort reacties is dat je a) met een boel cryptische afkortingen smijt die de TS (beginnend ring a bell?) niet veel zeggen en b) je er totaal geen onderbouwing bij geeft. Waarom is een RPi3 dan zo geweldig en wat maakt de keuze voor NGINX een beter idee dan Apache? En wat is de toegevoegde waarde volgens jou van NEOVIM? Zonder dat soort zaken te vermelden is je reactie vrij nutteloos (en ook de insteek achter Welke programmeertaal moet ik leren?).

Verder zie ik niet wat dit topic met Webdesign, Markup & Clientside Scripting (Waar hoort mijn topic?) te maken heeft en omdat het antwoord (je kunt prima lokaal beginnen; kijk later wat je nodig hebt) toch al gegeven is zie ik ook geen reden om 't nog te verplaatsen naar IH :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True