Ik ben momenteel mijn game pc aan het samenstellen en vraag mij af of ik tijdens black friday of cyber monday een goede deal kan verwachten qua GPU. Het gaat om een 1080 ti.
Vraag
Alle reacties
Ik zat met dezelfde gedachte. Maar vandaag zijn de prijzen omhoog geschoten en is hij nergens meer beschikbaar.
Ik zit inmiddels al naar wat 2e hands spul te kijken.
Ik denk dat je snel moet zijn wil je er überhaupt nog een kunnen vinden.
Ik zit inmiddels al naar wat 2e hands spul te kijken.
Ik denk dat je snel moet zijn wil je er überhaupt nog een kunnen vinden.
De 1080's zijn op / opgekocht vanwege het aankomende handelsembargo.
Als je een beetje hebt gelezen over deze wereld, zijn sommige moederbord-fabrikanten zelfs in alle haast manufacturing aan het regelen / inkopen om de embargo-heffingen te ontlopen.
Mijn gok: als je een 1080 goedkoop wil scoren, reken uit wat de invoer & BTW is en hou Amerikaanse retailers in de gaten volgende week.
Als je een beetje hebt gelezen over deze wereld, zijn sommige moederbord-fabrikanten zelfs in alle haast manufacturing aan het regelen / inkopen om de embargo-heffingen te ontlopen.
Mijn gok: als je een 1080 goedkoop wil scoren, reken uit wat de invoer & BTW is en hou Amerikaanse retailers in de gaten volgende week.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Tja, een werkende glazen bol heb ik hier nog niet gezien. Voor de rest Aanbiedingen en Kortingscodes.
Dit topic is gesloten.