Toon posts:

GPU deals Black Friday & Cyber Monday

Pagina: 1
Acties:
  • 553 views

Onderwerpen

Vraag

• brandonvanwijk
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-04 15:27
Ik ben momenteel mijn game pc aan het samenstellen en vraag mij af of ik tijdens black friday of cyber monday een goede deal kan verwachten qua GPU. Het gaat om een 1080 ti.

Alle reacties

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vast wel

• Thymo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 11:20
Ik zat met dezelfde gedachte. Maar vandaag zijn de prijzen omhoog geschoten en is hij nergens meer beschikbaar.
Ik zit inmiddels al naar wat 2e hands spul te kijken.
Ik denk dat je snel moet zijn wil je er überhaupt nog een kunnen vinden.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De 1080's zijn op / opgekocht vanwege het aankomende handelsembargo.

Als je een beetje hebt gelezen over deze wereld, zijn sommige moederbord-fabrikanten zelfs in alle haast manufacturing aan het regelen / inkopen om de embargo-heffingen te ontlopen.

Mijn gok: als je een 1080 goedkoop wil scoren, reken uit wat de invoer & BTW is en hou Amerikaanse retailers in de gaten volgende week.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:07

br00ky

Moderator Harde Waren
Tja, een werkende glazen bol heb ik hier nog niet gezien. Voor de rest Aanbiedingen en Kortingscodes.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee