Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan niet meer reageren in een bepaald topic

Pagina: 1
Acties:

• Roy23
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11-06 23:19
Ik zie dat ik in dit topic geen nieuwe reacties meer kan plaatsen:
De gasdiscussie : wanneer stap jij van het gas af?

Ik kreeg ook een berichtje van iemand anders dat er niet meer gereageerd kon worden, dus het zal niet alleen aan mij liggen. Voor zover ik zie is er niets mis met het topic en zit er geen slotje op.

Hoor het graag,
Gr Roy

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Ik heb geen probleem

Emielvanputten in "De gasdiscussie : wanneer stap jij van het gas af?"

Kan het aan jullie liggen... Door misdragingen een topic ban? ( Bestaat dat eigenlijk)

[Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 15-11-2018 13:55]

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 04:32

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Er bestaan geen topicbans en het topic is gewoon open.
Hoe probeer jij een reactie te plaatsen? Kun je 't beschrijven?
Oh, wacht: defiant in "Kan niet meer reageren in een bepaald topic"
:F My bad :P
Heel aardig van je, maar je schopt 't topic nu onnodig omhoog. Wil je dit voortaan gewoon aan de crew overlaten? ;)

[Voor 13% gewijzigd door RobIII op 15-11-2018 14:24]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• defiant
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 03:57

defiant

Moderator General Chat
Er zijn nieuwe toegangsregels ingesteld om te kunnen posten in AWM, zie ook:
Help, ik kan niet reageren?
Als je niet kan reageren in dit subforum, dan komt dit omdat je account niet voldoet aan de voorwaarden om te reageren binnen AWM.

Om te kunnen reageren (of nieuwe topics te starten) moet je ingelogd zijn en toegang hebben tot de Tweakers Lounge. Niet ingelogde bezoekers en ingelogde gebruikers zonder TL toegang kunnen AWM nog wel lezen. Toegang tot TL krijg je automatisch zodra je account minstens een maand geregistreerd is en je in het afgelopen jaar tenminste 100 posts op het forum geplaatst hebt.
Deze wijziging treft natuurlijk ook mensen die nog niet aan de 100 post zaten.

@Roy23, als je nog 17 posts maakt, kan je weer posten in AWM :)

Climate dashboard

• Evest
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

Aangezien dat je eigen topic is heb ik je maar handmatig toegang gegeven (en heb je gratis TL access erbij), die dertien posts zijn dus niet meer nodig.

@Roy23 Als het goed is kun je dus weer posten nu. :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Niet online
RobIII schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:05:

Heel aardig van je, maar je schopt 't topic nu onnodig omhoog. Wil je dit voortaan gewoon aan de crew overlaten? ;)
nee sorry. Dan zou ik bij elk topic die gedachten kunnen hebben,. En waar blijft Tweakers dan als we alles aan de mods overlaten.

Misschien lag het wel aan wat de ts deed, en was dat oplosbaar met beetje advies en mee kijken hoe hij wat wou posten.

Wel had ik graag gezien dat ik als laatste poster ook zelf mijn laatste bericht had kunnen verwijderen. Zo dat die kick er niet meer was.
Maar helaas is deze functie niet beschikbaar

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 04:32

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Emielvanputten schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:40:
nee sorry. Dan zou ik bij elk topic die gedachten kunnen hebben,. En waar blijft Tweakers dan als we alles aan de mod overlaten.
Waar slaat dat nou op :?
Ik zeg expliciet "dit" (en je weet best waar ik op doel). Inhoudelijk bijdragen is een ander verhaal en ga vooral je gang; je weet best dat ik 't daar niet over heb.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• Niet online
Wij gaan er niet uitkomen. En ik ga er verder geen discussie over voeren.

Blij dat de ts weer bij zijn eigen topic kan komen.

• Roy23
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11-06 23:19
Bedankt voor de uitleg @RobIII! Wat mij betreft opgelost.

• SRich
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 16-06 15:00
Roy23 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:57:
Bedankt voor de uitleg @RobIII! Wat mij betreft opgelost.
:D _O-

Het grote adblocking topic

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True