Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Cambridge Audio CXR120 & Bose QUIETCOMFORT® 35 II headphone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RonvanGimst
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 19-11-2018
Mijn vraag
...
Heb een Cambridge Audio CXR 120 versterker. Deze kan Bluetooth ontvangen maar niet verzenden. Er zit wel een grote koptelefoon aansluiting aan de voorzijde.

Nu wil ik graag een goede koptelefoon aanschaffen, mijn keus zou kunnen vallen op de Bose QUIETCOMFORT® 35 II met noise canceling. Draadloos alleen met Bluetooth connectie.

Is er een omvormer van de jackpolug koptelefoon aansluiting in de versterker naar een BlueTooth signaal, zodat ik de Bose QC 35 II kan gaan gebruiken.

Gr. Ron

Alle reacties

• jannyboy313
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 11-04 16:48
Ja dat bestaat je kan ze kopen voor rond de €15 euro in Duitsland.
Hier https://www.amazon.de/Mpo...sr=8-5&keywords=bluetooth vind je een draagbare
Hier https://www.amazon.de/Mpo...DDDTTF/ref=dp_ob_title_ce een stationaire bluetooth ontvanger (Deze raad ik aan voor uw gebruik).

Ik wil je er ook graag op wijze dat je de Bose QC 35ii kan aansluiten via een kabel.
2.5mm jack in de koptelefoon en 3.5mm voor je apparaten word er bijgeleverd. :)

Succes :D !

[Voor 11% gewijzigd door jannyboy313 op 07-01-2019 09:23. Reden: Nieuw model bluetooth ontvanger]

Jan ;P

• jannyboy313
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 11-04 16:48
Aangezien dat je een grote jack aansluiting hebt op je versterker raad ik aan een voegstukje te kopen van groot naar 3.5mm.

Je kan deze kopen bij je eigen Action om het bijvoorbeeld uit te proberen, dan ben je namelijk niet al te veel geld kwijt ;)

Jan ;P

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True