Toon posts:

nividia shiedl tv apps

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

• handymandebest
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15-11-2018
probeer het nog een keer zal dit keer proberen wat duidelijker te zijn .
ik ben heel tevreden over de shield speelt werkelijk alles af , maar komt het ik wil bv app van funda installeren zit niet in google play is maar beperkt aanbod !!!
hoop dat er iemand is die kan helpen hoe je meer apps kunnen verkrijgen grt handymandebest

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wauw, je hebt nog niet heel veel meer gepost dan in je vorige topic. Maar zoals ik het lees heb je een beperkte Google Play Store? Is het wel Google Play?

Ik ken het apparaat niet, maar heb je niks kunnen vinden over lotgenoten? Welk apparaat heb je nou precies?

Ik heb zelf even voor je gezocht en kwam deze pagina tegen: Need Full Android Play Store On The Shield TV... :
You already have the "full" Play Store on the Shield. What you don't have are non-compatible apps for Android TV showing up in the Play Store.

Apps have to be Android TV compatible, meaning that they need to have a Leanback banner and be able to be controlled by a remote/controller to show up in the Play Store.
Maar lees zeker die thread even helemaal door!

Meer inspiratie kun je wellicht halen door te zoeken bij google naar 'nvidia shield tv google play store'.

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• handymandebest
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15-11-2018
ja ben niet zo van de hele verhalen en het meeste ben ikzelf uitgekomen ,
apparaat dat ik heb is de Nvidia Shield TV mediaspeler

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-01 13:01

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee