Ik heb bij een klant een Exchange2000 server staan hieraan hangen ongeveer 20 werkstations (WIN98SE) die allemaal identiek qua hardware & Software zijn.De werkstations heb ik allemaal met een ghost-image geinstalleerd. Nu komt het probleem: Op bepaalde pc's ,als ik met outlook2000 inlog op de exchange server krijg ik geen verbinding(outlook blijft een hele tijd 'hangen' en kapt er dan mee) Iets simpeler: user-1 logt in met PC-1 op de exchangeserver geen probleem, user-2 logt in met PC-1 op de exchange: geen verbinding, maar als user-2 dan bv met een andere pc op de exchange inlogt gaat het wel goed. Ik heb de profielen al meerdere keren verwijderd en opnieuw erin gezet, maar het probleem blijf zich voordoen. Het vooral lastig, omdat er een boel verschillende users (deeltijd, stagelopers etc) op dezelfde pc's moeten werken, en deze dus noodgedwongen een andere pc moeten zoeken of onder een andere usernaam moeten inloggen (maarja dan hebben ze dus niet hun eigen agenda etc ) , waar zij wel kunnen inloggen op de exchange2000
Iemand enig idee wat dit kan zijn??
Iemand enig idee wat dit kan zijn??