Software voor het monitoren van projecten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1035843

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek voor mijn werk een handige tool waarmee we projecten goed kunnen monitoren.
Wij hebben zelf verschillende projecten lopen met allemaal eigen: planningen, vergaderingen, aangenomen werknemers, deadlines enz..
Nu zoek ik iets wat bijvoorbeeld draait op een apart systeem waarop wij een monitor/tablet aansluiten.
En zo makkelijk kunnen zien wat er voor een project die dag/week moet gebeuren en wie waar en wat gaat doen.
Dan bijvoorbeeld door swipe of klik en bij het volgende project kom waarbij er weer duidelijk staat aangegeven wat de status van dat project is.

Er is dan natuurlijk office project maar dat zou dan bijvoorbeeld een onderdeel kunnen zijn die te zien is.
Het moet iets minder ingewikkeld lijken en duidelijk aangeven wat de gang van zaken zijn.

Iemand ideeën? ik hoor het graag,
Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:17

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Anoniem: 1035843 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:27:

Dan bijvoorbeeld door swipe of klik en bij het volgende project kom waarbij er weer duidelijk staat aangegeven wat de status van dat project is.
Weet je al wat je precies wat je wilt weergeven? Zijn er vooraf KPI's gedefinieerd die iets zeggen over de voortgang van een project? (budget, tijd, resources, etc).

Hoe vindt registratie en administratie van deze KPI's nu plaats?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1035843

Topicstarter
Planning, deadlines - project
budget, inkomsten, uitgaven, leveranciers, klanten - snelstart
Agenda, afspraken, mail - outlook
En andere zaken via microsoft office

Laat ik het zo zeggen alles is goed georganiseerd, maar we missen een snelle daily check.
Wat we dan graag zien is: planning, tijd, aankomende afspraken. Bestellingen en orders die bevestigd of afgewezen zijn duidelijk weergegeven zou ook heel fijn zijn. en meer!