Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[BUG][FP] Categorie header valt buiten de main content

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

• NoFearWizz
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 08:59
Op de frontpage gaat iets mis met de categorie header:

Heb mijn cache geleegd met Ctrl+F5 of Chrome console -> force cache clear + reload.
Maar het gaat nog steeds fout :+
Het lijkt javascript gerelateerd omdat het eerst in het vak past en daarna (na x seconden) groter wordt.

Url: https://www.tweakers.net
Browser: Chrome

Steam | World of Trucks | World of Trucks Beta

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:12

crisp

Devver

Pixelated

@boenkeijer gevolg van een A/B test?

Intentionally left blank

• boenkeijer
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 19:03

boenkeijer

Product owner
Ja is een a/b test, fix is onderweg. Bedankt! :)

• Resistor
  • Registratie: april 2001
  • Niet online

Kleuren zijn nu wel goed, maar nog steeds is de rest van de content te smal voor hedendaagse resoluties ;)

Win10
FF 63.0.1

[Voor 5% gewijzigd door Resistor op 14-11-2018 16:01]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• NoFearWizz
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 08:59
Inderdaad zelfde als hierboven, nu wel background maar nog wel te breed :P

Mac
Chrome

[Voor 57% gewijzigd door NoFearWizz op 14-11-2018 16:05]

Steam | World of Trucks | World of Trucks Beta

• mozoa
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 12-06 18:34
Wellicht ten overvloede, maar ik heb met een andere layout ('Vergelijk producten en prijzen' en 'Alle categorie├źn' op een aparte regel) hetzelfde probleem:

Windows 10, Chrome 70.0.3538.102

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 12:09

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Potver. Op kantoor krijg ik een andere weergave dan thuis. Thuis is de achtergrond transparant of iig hetzelfde als #contentArea en door de zwarte tekst is het onleesbaar. Maar op kantoor krijg ik de witte achtergrond waardoor het wel te lezen is, maar enorm afsteekt met de rest. Weer iets wat ik in m'n CSS moet gaan fixen, voor 2 verschillende weergaven...

Devvers, ik bedoel het niet slecht, de issues die ik met custom css heb is m'n eigen probleem. Er is nog wel meer 'stuk' waar ik gewoon nog niet de tijd voor heb genomen. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:12

crisp

Devver

Pixelated

Ik gok dat er hier gewoon niet aan gedacht is dat veel mensen een donkere achtergrond ingesteld hebben staan in plaats van de standaard witte achtergrond...

Helaas kan ik hier niets aan doen op dit moment, het is wachten tot @boenkeijer weer aanwezig is.

Intentionally left blank

• boenkeijer
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 19:03

boenkeijer

Product owner
Ik heb de A/B test aangepast en vanaf morgen gaat de test opnieuw aan. Bedankt voor jullie reacties en hulp! :)

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Die ab-test is weg :)

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True