Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Videokaart advies

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Boliefantoz
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 00:18
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Betere videokaart dan mijn huidige gtx460

Wat is je budget?
100euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor Asus

Waarom zoek ik een nieuwe videokaart?
Omdat deze gtx460 oud is en ik graag iets recenter heb zodat lichte games, zoals world of warships mogelijk wordt met 30fps.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
moederbord: MSI A68HM-E33
werkgeheugen: 8gb ddr3
behuizing: geen idee, maar groot is de behuizing niet
processor: amd a6 6400k 3.9Ghz
voeding: 400watt weet momenteel niet het type en/of merk

[Voor 10% gewijzigd door Boliefantoz op 14-11-2018 10:17]

Ryzen

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis waarom je een nieuwe videokaart wilt...

• Boliefantoz
Staat er nu bij;]

Ryzen

• faraga
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 13:39
Als ik jou was, zou ik gewoon op V&A naar een leuk tweedehandsje zoeken. Dan heb je voor zo'n 80 euro al een midrange tot high-end kaart van een jaar of drie, vier geleden, wat al een flinke upgrade is tov een gtx460.

categorie: Videokaarten

• Fearbeek
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 20-06 00:32
Ik zou zeggen probeer er nog 50 euro tegenaan te leggen een koop een 2e hands 1060 6gb of een RX 480 als dit lukt. Ik heb net mijn 1070 verkocht voor 250, dus een 1060 of 480 zou moeten lukken voor minder. Dan heb je wel kans dat je CPU wat te kort schiet, maar dat is een zorg voor later.

• Miyazono
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 21-05 16:47
Ik zou inderdaad tweedehands kijken, voor zo'n 80 euro kan je al wel een GTX 960 vinden, of voor een paar tientjes meer een GTX 970.

Twitch | Steam | Origin: TsundereWaffle | Uplay: TsundereWaffle | Battle.net: Waffle#22235

• Boliefantoz
Bedankt voor jullie tips/antwoorden!

Ryzen

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True