Toon posts:

Evohome/IFTTT foutmelding Honeywell evohome seems to be down

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• greenplus
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11-11-2020
Ik heb thuis Honeywell Evohome naar volle tevredenheid draaien.

Nu wil ik via IFTTT wat zaken inregelen. Ik krijg via IFTTT echter geen toegang tot Evohome.
Eerst krijg ik de melding: Honeywell evohome doesn't have any available options.
En als ik daarna op retry klik: Honeywell evohome seems to be down

Nergens kan ik iets vinden... heeft iemand een idee???

[Voor 0% gewijzigd door greenplus op 14-11-2018 10:00. Reden: tikfouten]

Alle reacties

• Dan070
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 03-06 11:44
Ik heb de zelfde foutmelding al 2 dagen maar af en toe kan ik wel inloggen.
Denk echt dat er een storing bij Honeywell is die problemen geeft bij het inloggen.

• greenplus
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11-11-2020
Ik heb deze melding al weken. Tot nu toe elke keer als ik ff tijd heb hier wat mee te doen... nog nooit connectie gehad. Altijd deze melding.

• derksmeister
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-03-2020
Zelfde probleem hier. "honeywell evohome seems to be down right now"
Ben benieuwd of jullie al een oplossing hebben. Voor alsnog lijken wij de enige drie op internet met dit probleem.

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 15:32

Boedha

Niks

Ik wil hier mijn evohome koppelen aan Google home, maar krijg steeds de melding dat de verbinding niet goed is. Blijkbaar moet ik iets uitvinken in myaccount bij evohome site maar die optie kom ik helemaal niet tegen.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

• denonman1
  • Registratie: Januari 1970
  • Laatst online: 15-05 21:52
Ik heb evohome al een jaar geleden gekoppeld met ifttt maar geen recipe in gebruik gehad nog. Nu wil ik er eentje zelf maken, maar ik zie alleen de recipes die al bestaan. Wil ik zelf een nieuwe maken dan kan ik alleen Honeywell Home selecteren, Evohome bestaat niet (meer)?

Het lijkt erop alsof het niet meer ondersteund wordt? Maar: de interface staat wel op active, dus ik ben lost...

Specifiek: ik wil een temeratuur van een evohome thermostaat uitlezen en daarmee mijn daikin airco aan of uitzetten. Ik heb domoticz draaien, maar ook hier (net als bij ifttt lijkt het wel) kan ik mijn evohome niet uitlezen en als trigger gebruiken voor een script en dacht het dan via ifttt te kunnen doen. Ook niet dus...

[Voor 13% gewijzigd door denonman1 op 29-12-2018 10:37]

• derksmeister
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-03-2020
Bij mij is het opgelost. Ik heb een extra account gemaakt voor mijn evohome (TCC) met dezelfde rechten. Nu werkt IFTTT wel goed.

• Jason2nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-02 04:24

Jason2nl

Wie niet slim is moet ...

Hallo derksmeister,
Dat klinkt interessant. Ik zou hier graag meer van weten.
Welke configuratie heb je precies?
En welke functies kun je uitvoeren met IFTTT ?

Wie niet slim is moet ...

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee