Hallo iedereen,
ik ben dan eindelijk overstag om een PC te gaan samenstellen, ik heb eigenlijk te lang gewacht op de nieuwe videokaarten, die ook nog is erg duur zijn. Ik heb dit samen met een familielid besproken en hoop op jullie reactie. Mijn 5 jaar oude laptop doet +- 60 fps in Overwatch Medium en 10 - 21 in LOW Destiny 2, het is dus tijd voor wat anders.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik zoek een pc waar ik zowel het simpele browsewerk op kan doen maar ook een leuk potje mee kan gamen. Denk hierbij aan spellen als Overwatch, Destiny 2 en CS-go, gewoon op 1080p is prima voor mij.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max wil ik zo'n beetje uitkomen op €850,- / € 900 met beeldscherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik neem alleen boxen en een muis mee, toetsenbord moet ik nog wel kopen maar dat valt in principe buiten het budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik steun graag AMD in haar strijd tegen Intel, het wordt dus een AMD systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik / grootte maakt mij allemaal niet uit.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik kwam meerdere vergelijkbare topics tegen, alleen helaas elke keer zonder de uiteindelijke build / configuratie. De videokaart en SSD zijn dan al wel gekocht, ik ga de rest rond Black friday bekijken / kopen en zal dan 4 december gaan beginnen met het bouwen. Vanwege mijn vakantie zal ik dan ook twee weken lang niet reageren. Het is een beetje een eigenwijs lijstje, alvast bedankt voor de tips!
[
ik ben dan eindelijk overstag om een PC te gaan samenstellen, ik heb eigenlijk te lang gewacht op de nieuwe videokaarten, die ook nog is erg duur zijn. Ik heb dit samen met een familielid besproken en hoop op jullie reactie. Mijn 5 jaar oude laptop doet +- 60 fps in Overwatch Medium en 10 - 21 in LOW Destiny 2, het is dus tijd voor wat anders.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik zoek een pc waar ik zowel het simpele browsewerk op kan doen maar ook een leuk potje mee kan gamen. Denk hierbij aan spellen als Overwatch, Destiny 2 en CS-go, gewoon op 1080p is prima voor mij.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max wil ik zo'n beetje uitkomen op €850,- / € 900 met beeldscherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik neem alleen boxen en een muis mee, toetsenbord moet ik nog wel kopen maar dat valt in principe buiten het budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik steun graag AMD in haar strijd tegen Intel, het wordt dus een AMD systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik / grootte maakt mij allemaal niet uit.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik kwam meerdere vergelijkbare topics tegen, alleen helaas elke keer zonder de uiteindelijke build / configuratie. De videokaart en SSD zijn dan al wel gekocht, ik ga de rest rond Black friday bekijken / kopen en zal dan 4 december gaan beginnen met het bouwen. Vanwege mijn vakantie zal ik dan ook twee weken lang niet reageren. Het is een beetje een eigenwijs lijstje, alvast bedankt voor de tips!
[
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 164,90 | € 164,90 |
1 | ASRock B450M Pro4 | € 77,30 | € 77,30 |
1 | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01) | € 224,89 | € 224,89 |
1 | Fractal Design Focus G Mini | € 46,99 | € 46,99 |
1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 129,- | € 129,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 124,50 | € 124,50 |
1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 63,- | € 63,- |
1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 79,- | € 79,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 909,58 |
[Voor 4% gewijzigd door m10000 op 14-11-2018 13:17]