Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1137091

Topicstarter
Mijn vraag
...Hallo ,
Ik wil geen beveiliging bij het opstarten , dus ik heb de simcard code uitgeschakeld .
Na het opstarten vraagt hij toch om een pincode , de simcode werkt niet .ik heb ook geen andere pincode .
Hoe nu verder ?
Mvg
Hans

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via rens-br op 22-11-2018 21:05)

Topicstarter
Hallo ,
Probleem is opgelost !

Het probleem was dus dat er gevraagd werd om een pincode ( toestel , niet simkaart )
Ik kon hierdoor dus niet in het toestel komen ook als ik wou afsluiten werd er om een code gevraagd .
Opnieuw opstarten kon wel .
Gebeld met de provider en met samsung , advies was om naar een servicepunt te gaan en er nieuwe software op te laten zetten .

Geprobeerd om tijdens het opnieuw opstarten de 3 toetsen combinatie te gebruiken en na meerdere keren proberen kwam ik uiteindelijk in het android scherm waarna ik de fabrieksinstellingen kon terugzetten en een back up kon herstellen .

Hopelijk hebben jullie hier wat aan .

Toch dank voor het meedenken .
Hans

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:15

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

0000?

Je provider bellen en vragen wat hun voor default code hebben ingesteld

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Palthe

Is het niet gewoon je standaard beveiligingscode? Die je verplicht moest invullen bij gebruik van bijvoorbeeld vingerafdrukken, als backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
0000 werkt niet .
Ik heb inderdaad lopen kloten met de vingerafdruk maar wil dit niet . moet ik een code invoeren , zo ja welke ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Bij het instellen van je vingerafdruk moet je een andere vorm van beveiliging erbij nemen, in de vorm van een pincode/pattern of code woord. Dat is bij alle telefoons zo.

Dit is dus niet de pin van je sim. Maar eentje die je hebt bedacht bij het instellen van je vingerafdruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-07 07:08
Twee keer! Twee keer moet je je pincode opgeven als je een nieuwe telefoon gaat gebruiken.
Niemand hier kent die pincode die je zelf twee keer hebt ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat klinkt logisch.
Echter ik heb niets ingesteld ook geen code .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Als het niet de sim code is, dan is het toch echt een code die jijzelf (een keer) hebt gemaakt tijdens het instellen van de telefoon/vingerafdruk/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thaicecube
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11-2024
Meestal is het 0000 of 1234 of iets dergelijks.
Echter als je die zelf hebt aangepast dan word het lastig.

Houd er rekening mee dat je niet ondertussen om een puk code word gevraagd, deze zit geleverd bij je simkaart.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Hallo ,
Probleem is opgelost !

Het probleem was dus dat er gevraagd werd om een pincode ( toestel , niet simkaart )
Ik kon hierdoor dus niet in het toestel komen ook als ik wou afsluiten werd er om een code gevraagd .
Opnieuw opstarten kon wel .
Gebeld met de provider en met samsung , advies was om naar een servicepunt te gaan en er nieuwe software op te laten zetten .

Geprobeerd om tijdens het opnieuw opstarten de 3 toetsen combinatie te gebruiken en na meerdere keren proberen kwam ik uiteindelijk in het android scherm waarna ik de fabrieksinstellingen kon terugzetten en een back up kon herstellen .

Hopelijk hebben jullie hier wat aan .

Toch dank voor het meedenken .
Hans
Pagina: 1