Misschien dat het al eerder erin "gebakken" zat, maar ik vind de diepte van deze drivers echt super.. je ziet nu geen lijnen meer in de overgang van texture (als je snapt wat ik bedoel).. dit wou ik ff kwijt
Weet je of de performance voor- of achteruit is gegaan?
Ik vind met de detonator drivers de beeld kwaliteit toch echt belangrijker. Ik heb met een zooi drivers wel meer frames per sec, maar dan zie je hele vreemde dingen gebeuren met de textures.
Bedoel je die witte lijnen, die heel af en toe wel eens zichtbaar zijn?
Ik hou het voorlopig op Asus12.90.
Niet op voorraad.
Klinkt alsof anisotropic of trilineare filtering aanstaatOp zaterdag 21 juli 2001 10:54 schreef SoDM2k het volgende:
Misschien dat het al eerder erin "gebakken" zat, maar ik vind de diepte van deze drivers echt super.. je ziet nu geen lijnen meer in de overgang van texture (als je snapt wat ik bedoel).. dit wou ik ff kwijt
Ik bedoel dat er af en toe gewoon textures verdwenen. Daarom gebruik ik nu de 12.41Op zaterdag 21 juli 2001 12:06 schreef edward2 het volgende:
Bedoel je die witte lijnen, die heel af en toe wel eens zichtbaar zijn?
Daar heb ik een goede beeldkwaliteit mee. Ik heb een card expert geforce 2mx twin gs.
Hmmm, ik heb het niet zo op 14.10, alles liep vast overal, heeft daar verder niemand last van ?...
Ik ben nog steeds bij 12.90 , en ik w8 nog steeds op een betere natuurlijk
Ik ben nog steeds bij 12.90 , en ik w8 nog steeds op een betere natuurlijk
Verwijderd
Heus niet,bij quake3A 1600*1200 32Bit eerst 70Fps en nu iets van 30 gemiddeld ook de nature demo in 3dMark2001 suckt nu hard met maar 8fps
Snel weer de oude geinstald
Snel weer de oude geinstald
Pagina: 1