Onze CV ketel lijkt prima warm te worden, echter doen de radiatoren vrij weinig. Indien je ze helemaal opendraait dan word het hoogstens lauw. Ontluchten al geprobeerd, maar nergens lijkt lucht te zitten (aka er komt meteen constant stroompje water uit). Wat me al wel opviel is dat wanneer je de kraan op warm water pakt, het een minuut ofzo kan duren voordat het water echt heet is. Maar dan is het wel echt heet, dus ik heb daar nooit iets achter gezocht.
Zie hier de ketel plus radiatoren. Heb niet het idee dat het een ingewikkeld systeem is, want er zitten weinig toeters en bellen aan. Wat kan ik nog proberen voordat ik een monteur er bij haal?

De wijzer stond eerst ruim meer naar recht, echter heb ik hem gisteravond wat meer naar links gezet omdat het water uit de kraan eigenlijk te heet is. De radiatoren werden voor deze wijziging dus al niet heet.

Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt!
Zie hier de ketel plus radiatoren. Heb niet het idee dat het een ingewikkeld systeem is, want er zitten weinig toeters en bellen aan. Wat kan ik nog proberen voordat ik een monteur er bij haal?

De wijzer stond eerst ruim meer naar recht, echter heb ik hem gisteravond wat meer naar links gezet omdat het water uit de kraan eigenlijk te heet is. De radiatoren werden voor deze wijziging dus al niet heet.

Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt!
When life throws you a curve, lean into it and have faith!