Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wijziging User Review - Th3Abel hertogjan26

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views

• hertogjan26
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 15-06 09:23
Hallo,

Ik, hertogjan26, heb een videokaart gekocht van Th3Abel. Ik heb een meningsverschil met Th3Abel gekregen.

Nu geeft hij 2x een negatieve beoordeling, terwijl ik maar 1 videokaart heb gekocht. Kan de 2e beoordeling worden verwijderd?

Ps. Ik heb per ongeluk een verkeerde advertentie aangeklikt toen ik de beoordeling schreef, dit moet de natuurlijk de videokaart zijn. Ik kan dit zelf niet meer wijzigen, kunnen jullie dit evt. ook?

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet,
Marvin

• hertogjan26
Aanvulling:
Nu zie ik vandaag dat er een nieuwe negatieve beoordeling is gegeven door een gebruiker met de naam jordymet. Ik heb nog nooit wat verkocht aan jordy. De gebruiker is op 13-11-2018 aangemaakt.

Op het account Th3Abel zie ik een gebruiker die hem beoordeeld heeft die ook op 13-11-2018 is geregistreerd.

Dit kan toeval zijn maar misschien maakt Th3Abel meerdere accounts aan.

Ik zou graag willen dat ook deze beoordeling verwijderd wordt en wellicht kan er worden bekeken of het in bovenstaande gevallen om dezelfde persoon gaat?

• mobby1971
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:35
Heb je @Th3Abel ook gewezen op dit topic?

• Th3Abel
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 07-12-2018
Zie mijn topic;

Beste Tweakers,
Helaas lijkt het erop dat de gebruiker genaamd hertogjan26, echte naam Marvin, sterk van mening dat je niet normaal hoeft te communiceren met iemand als die persoon nog geen beoordelingen heeft op Tweakers.

Ik wil absoluut niet dat hij wordt aangepakt of er iets met zijn account wordt gedaan of iets dergelijks, maar ik vind zijn gedrag en manier van communiceren niet netjes, terwijl ik mij de hele tijd open en transparant opstel.

We waren met een deal bezig die goed leek te gaan, maar op een cruciaal moment verbrak hij al het contact, toen ik probeerde contact te krijgen kreeg ik nog steeds geen reactie. Ik heb mijn frustratie verder totaal niet geuit richting hem, maar uiteraard wel verteld hoe ik het ervaren heb en dat ook in mijn beoordeling meegenomen. Dat vind hij echter allemaal niet kunnen, alsof men alleen maar positieve dingen mag zeggen/opperen?

Vreemde houding en vervelende manier van communiceren. De reden dat ik dit deel met jullie is omdat ik wil dat dit bekend is bij jullie, wie weet krijgt iemand in de toekomst weer met hem te maken en doet hij hetzelfde bij een ander. Zou zonde zijn.

Maar dan is het handig als jullie hiervan weten lijkt me.

Zie voor verdere info/details het gesprek tussen mij en hem.

Ik reageer verder nu niet meer op zijn berichten, geen zin om er nog verdere energie aan te verspillen. Alles is gezegd wat mij betreft.

Vriendelijke groet,
Abel

• Th3Abel
Beste Tweakers,
Nu zie ik tot mijn verbazing dat hij via een review zich afreageert en allemaal 1 sterren geeft. Totaal niet realistisch en bovendien op een andere advertentie van mij, hij heeft een videokaart van mij gekocht.
Hij maakt er nu toch wel een potje van, kunnen jullie deze onterechte review verwijderen of hem verzoeken een realistische beoordeling te geven? Zoals ik ook gedaan heb?
Bij voorbaat dank.

• Th3Abel
Mijn topic was gestart op maandag 12 november 2018 21:58

En bovenstaande aanvulling geplaatst op dinsdag 13 november 2018 08:13

• Th3Abel
Bedankt dat dit even onder de aandacht wordt gebracht, want dit vind ik echt geen stijl. Vriendelijke groet, Abel

• hertogjan26
@mobby1971 Nee, dat had ik niet gedaan aangezien communicatie tussen ons niet mogelijk blijkt.

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:27

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Alle reviews verwijderd en Th3Abel is even op vakantie.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True