Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan een 2,5 maanden oude shopreview niet meer updaten

Pagina: 1
Acties:

• twilex
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 25-11-2020
Ik kan een 2,5 maanden oude shopreview niet meer updaten.

Heb noodgedwongen een update als reactie toegevoegd, maar daarmee kan ik mijn beoordeling van de shopreview niet meer wijzigen.

Dat is niet goed. Met name zaken op gebied van klantenservice worden pas langere tijd na aanschaf zichtbaar. Je moet je shopreview dan later nog gewoon kunnen aanpassen, maar dat kan dus niet.

Voorbeeld:

Na 2 maanden kom je er achter dat de bevestigingsemail "Product Gecrediteerd" van een webshop pure misleiding is en onderin de email (onder de vette banner "PRODUCT GECREDITEERD") staat dat de RMA is geaccepteerd maar je je bankrekening moet doorgeven (diezelfde waarmee je met iDeal had betaald en dus bekend is) en ze pas daarna daadwerkelijk het geld gaan crediteren. Het geld is dus na maanden nog steeds niet teruggestort.

In dat geval wil ik heel graag :( mijn eerdere shopreview updaten en de klantenservice score aanpassen.

(En uiteraard zijn er meer voorbeelden te geven, zoals defect raken van een product maar vervolgens geen garantie/service krijgen.)

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 13:48

crisp

Devver

Pixelated

Dit is geen bug maar een keuze die ooit gemaakt is. Of dat heroverwogen moet worden is aan onze productowners in Mooie Features :)

Intentionally left blank

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True