Vraag

• Heos_jve
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 07-07-2022
Mijn vraag

Ik heb een Heos BAR met Subwoofer, maar tijdens tv kijken lijkt het erop dat de Subwoofer niets doet, wel zodra ik de media box aansluit die op de HDMI ingang is aangesloten van de BAR. doet de subwoofer zijn werk.

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Alvast dank

Alle reacties

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-04 17:23

Mikayu

.srt

Weet je zeker dat het geluid van je tv uit de bar komt en niet uit de tv zelf?

• Heos_jve
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 07-07-2022
Ja komt absoluut uit de bar, de subwoofer komt erbij als geluid erg hard staat..

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43
bij een normale tv uitzending verwacht ik niet veel tonen die de bar niet kan weergeven, de bar kan zelf al redelijk diep. Het geluid bij tv is enigzinds aangepast zodat ook een kijker met alleen de tv speakers niet al te veel mist.
Komt het bij een film op tv met dolby ook niet in actie?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:02

Bartske

Valar Morghulis

Speel deze of iets vergelijkbaars eens af, kun je ook zien wanneer de sub naar de bar schakelt. Mocht je vinden dat de de sub te laat inschakelt kun je bij mijn denon receiver iig het cut-over point instellen (dus vanaf welke frequentie het geluid naar de subwoofer gaat).

[Voor 42% gewijzigd door Bartske op 20-11-2018 21:12]

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• Mdv19
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-01-2022
Welke TV provider heb je? Ik heb KPN itv op glas. Ik ervaar hetzelfde, maar niet altijd. Als ik de experiabox uit en aan zet komen de lage tonen goed door. Meestal de volgende ochtend is het weer mis. Router uit en aan en het is weer oke. Bij spotify connect ook meestal de sub heel zacht aanwezig. Router uit en aan helpt dan niet. Spotify over de chromecast geeft wel voldoende laag. Heb al vele malen contact gehad met denon, maar ook zij weten het niet. Bar en sub zijn al een keer vervangen. Om gek van te worden.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee