Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heos_jve
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12-01-2024
Mijn vraag

Ik heb een Heos BAR met Subwoofer, maar tijdens tv kijken lijkt het erop dat de Subwoofer niets doet, wel zodra ik de media box aansluit die op de HDMI ingang is aangesloten van de BAR. doet de subwoofer zijn werk.

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?

Alvast dank

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

Weet je zeker dat het geluid van je tv uit de bar komt en niet uit de tv zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heos_jve
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12-01-2024
Ja komt absoluut uit de bar, de subwoofer komt erbij als geluid erg hard staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:24
bij een normale tv uitzending verwacht ik niet veel tonen die de bar niet kan weergeven, de bar kan zelf al redelijk diep. Het geluid bij tv is enigzinds aangepast zodat ook een kijker met alleen de tv speakers niet al te veel mist.
Komt het bij een film op tv met dolby ook niet in actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37

Speel deze of iets vergelijkbaars eens af, kun je ook zien wanneer de sub naar de bar schakelt. Mocht je vinden dat de de sub te laat inschakelt kun je bij mijn denon receiver iig het cut-over point instellen (dus vanaf welke frequentie het geluid naar de subwoofer gaat).

[ Voor 42% gewijzigd door Bartske op 20-11-2018 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mdv19
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-01-2022
Welke TV provider heb je? Ik heb KPN itv op glas. Ik ervaar hetzelfde, maar niet altijd. Als ik de experiabox uit en aan zet komen de lage tonen goed door. Meestal de volgende ochtend is het weer mis. Router uit en aan en het is weer oke. Bij spotify connect ook meestal de sub heel zacht aanwezig. Router uit en aan helpt dan niet. Spotify over de chromecast geeft wel voldoende laag. Heb al vele malen contact gehad met denon, maar ook zij weten het niet. Bar en sub zijn al een keer vervangen. Om gek van te worden.
Pagina: 1