Toon posts:

Windowsblinds trage opstart!?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo is er een maniertje voor als ik wb opstart dat de skin er gelijk staat als ik windows opstart? want op het moment zie ik eerst gewoon nog m'n windows theme en daarna vult m'n beeld zich langzaam met de wb skin...ik vind dit ronduit lomp om naar te kijken ;(

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-08 15:25

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Meer geheugen, Snellere CPU en snelle HDD

Anders kan het niet. Je zou WindowsBlinds bovenaan kunnen zetten in het registry waardoor het dus als 1e opstart. Anders zou ik het niet weten.

Welk OS gebruik je eigenlijk. Anders zou je HIBERNATE kunnen proberen. Dan heb je er geen last van :)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Topicstarter
Zo vlotte reactie :)

ik gebruik win 98se m'n bakkie loopt op 1ghz er zit zo,n maxtor 7000zoveel toeren hd in en ik vind het best wel rap....maare hoe zet ik wb boven aan in m'n registry? gewoon regedit in start typen en het wb mapje naar boven slepen ofzo :?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op zaterdag 21 juli 2001 10:53 schreef loekos het volgende:
Zo vlotte reactie :)

ik gebruik win 98se m'n bakkie loopt op 1ghz er zit zo,n maxtor 7000zoveel toeren hd in en ik vind het best wel rap....maare hoe zet ik wb boven aan in m'n registry? gewoon regedit in start typen en het wb mapje naar boven slepen ofzo :?
En je geheugen ? minimaal 256MB he.

Verwijderd

Topicstarter
Aha zou dat het zijn? er zit 2x 64 mb pc 100 in.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Welnee, met 128 moet het ook best snel kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ff een vraag.... hoeveel geheugen kan win 98se effectief benutten? alleen het getal graag :) ik heb hier ook naar gezocht maar het antwoord bleef onduidelijk.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:03

Arno

PF5A

--> [forum=10] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1